اخبار داغ

فرمانده سپاه طبس خبرداد

حضور تیم پزشکی و دندانپزشکی بسیجی در مناطق محروم طبس

حضور تیم پزشکی و دندانپزشکی بسیجی در مناطق محروم طبس
فرمانده سپاه طبس گفت: ۳۵ نفر پزشک و پزشکیار و ۲ تیم دندانپزشکی از بسیج دانشگاه تهران، ۱۲ روستای محروم شهرستان طبس را پوشش دادند که ۶۷۰ نفر به طور کاملا رایگان ویزیت و ۲میلیارد و دویست و چهل میلیون تومان خدمات ارائه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی طبس نیوز، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس در نشست خبری که ظهر امروز در حاشیه اردوی خبرنگاران در خرو برگزار شد با گرامیداشت یاد شهیدان فرحبخش و شکاری دو شهید روستای خرو و تبریک روز خبرنگار گفت: پایگاه های مقاومت بسیج در ۶ ماهه سال ۹۶ برنامه های متنوعی را  اجرا کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طبس نیوز,

سرهنگ فرحبخش افزود: از ابتدای نوروز ۹۶ ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان طبس با کمک حوزه های مقاومت و پایگاه های محلی در باغ گلشن و روستاهای گردشگری آغاز به کار کرد.

,

وی گفت: بیش از ۸۰۰ نفر از اقشار مختلف بسیج، خواهران، دانشجویان و دانش آموزان در ستاد امر به معروف و نهی از منکر در سه منطقه گردشگری ازمیغان، خرو و باغ گلشن طبس فعالیت داشتند.

,

سرهنگ فرحبخش ضمن اشاره به حضور ۳۵ نفر پزشک و پزشکیار در دهستان منتظریه افزود: ۲ تیم دندانپزشکی از بسیج دانشگاه تهران به این دهستان اعزام و با اسکان ۱۰ روزه در محل ، ۱۲ روستا را پوشش دادند و در این برنامه ۶۷۰ نفر به طور کاملا رایگان ویزیت و ۲میلیارد و دویست و چهل میلیون تومان خدمات ارائه شد.

,

وی همچنین در توضیح اردوهای جهادی گفت:۵۵۰ نفر تاکنون در اردوهای جهادی یک روزه شرکت کرده اند و در بحث کاشت داشت و برداشت به کشاورزان کمک کرده اند و هم اکنون ۱۰۰ نفر از دانشجویان، دانش آموزان و بسیجیان پایگاه‌های محلات در منتظریه به کارهای عمرانی، فرهنگی و آموزش برای مدت ۱۰ روز مشغول هستند.

,

وی هدف از برگزاری این اردوها را  آشنایی جوانان با کار و خود سازی عنوان کرد و افزود: اولین فعالیت اردوهای جهادی، سازندگی است، به این منظور جهادگر اول باید به خودسازی برسد.

,

گفتنی است : اردوهای جهادی سه، هفت و ۱۰ روزه تا بیستم شهریور ماه ادامه خواهد داشت و ۵۵ تیم طرح هجرت در اردوهای جهادی شرکت خواهند کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه