اخبار داغ

یکی از شرکت کنندگان برتر مسابقات استانی قرآن کریم:

نهج البلاغه می خوانم بی اختیار اشک می ریزم/ خودم و دوستانم از برگزاری مسابقات در طبس بسیار خوشحال شدیم

نهج البلاغه می خوانم بی اختیار اشک می ریزم/ خودم و دوستانم از برگزاری مسابقات در طبس بسیار خوشحال شدیم
از برکات بی شمار معنوی قرآن سخن گفتن سخت است اما برکات مادی و زمینی هم دارد که بسیار جالب توجه است. بدون گذراندن مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد میخوانم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری طبس نیوز، زهره سادات عبداللهی شرکت کننده در رشته حفظ ۲۰ جزء خواهران، خانمی است ۳۰ ساله که ۶ سال است در مسابقات قرآن شرکت می‌کند و به دلیل اینکه در مسابقات استانی سال گذشته رتبه اول ر ا کسب کرده بدون گذراندن مرحله شهرستانی به مرحله استانی راه یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طبس نیوز,

حافظ ۲۰ جزء از قرآن کریم که زندگیش آمیخته با قرآن است و هرساله با شرکت در مسابقات حائز رتبه اول مرحله استانی شده، از میهمان نوازی طبسی ها می گوید و با لبخندی دوستانه از خوشحالی خودش و دوستانش از برگزاری این مسابقات در طبس سخن به میان می آورد.

,

این لطف بانوی حافظ جوان همه مراحل برگزاری از پذیرایی تا نحوه برگزاری مسابقات را شامل میشود و این را از الطاف و برکات امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) می داند.

,

به گفته خودش قرآن برایش برکات مادی و معنوی زیادی به همراه داشته و گفتنی‌ترینش را در زمینه تحصیل می داند.

,

میگوید از خیرات حفظ قرآن در زندگی که شاید کمتر کسی از آن مطلع باشد یکی بهره مندی حافظان قرآن از تحصیل رایگان در مقاطع دانشگاهی است و دیگر آنکه حافظان می توانند در رشته خود بدون گذراندن مقطع کارشناسی، به مقطع کارشناسی ارشد بروند و این لطف شامل حال او نیز شده است.

,

در دانشکده ملی بیرجند، مقطع کارشناسی ارشد نهج البلاغه را می گذراند، بانوی جوان از نهج البلاغه بسیار آموخته و می گوید: نهج البلاغه که می خوانم بی اختیار اشک می ریزم و دلم برای سال‌هایی که با این کتاب بیگانه بودم می‌سوزد.

,

کوتاه و مختصر از خطبه ۸۱ نهج البلاغه و حضرت علی سخن به میان می آورد، آنجا که حضرت می فرمایند: انسانی با این همه آرزو در هنگام مرگ و پرکشیدن روحش تسلیم محض است و با اشاره به این موضوع، بی اهمیتی دنیا را متذکر می شود.

,

زهره عبداللهی از حفظ قرآن حس خوبی دارد و هدفش را اینگونه بیان می‌کند: برای رتبه به مسابقات نمی آیم، دوست دارم در محضر قرآن و در محافل قرانی باشم و در میان قرآنیان حس خوبی دارم و آوردن رتبه را برای خودش در درجه بعد قرار می دهد.

,

این بانوی قرآنی از اهالی بیرجند به آرامش حاصل از قرآن در زندگیش اشاره و تاکید می کند: هرگاه در زندگی مشغله، مشکل و مسئله ای داشتم به برکت قرآن حل شده است.

,

از برادرش به عنوان عامل دستیابی به سعادت حفظ قرآن نام می برد و معتقد است جاذبه های خواندن و حفظ کلام خدا تمام سختی های این کار عظیم را آسان و آرزوها را دست یافتنی می کند.

,

وی هم اکنون در سمت مربی مجازی حفظ در خدمت قرآن آموزان است و از اینکه می تواند در فضای مجازی و با استفاده از امکانات روز آموزش کلام وحی به فرزندان این آب و خاک را انجام دهد لذت می برد.

,

هدیه این بانوی حافظ جوان به خوانندگان این گفتگوی صمیمی توصیه و تشویق به خواندن، حفظ و عمل به قرآن و در کنار آن توصیه به مطالعه نهج البلاغه و آرزوی بارش برکت قرآن بر زندگی تمام خانواده ها است. ان شاالله.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه