اخبار داغ

مسئولین فرهنگی به کجا چنین شتابان؛

هنرمندی که به بانوان چادری توهین کرد/ ولنگاری فرهنگی به نام ائمه معصومین در سالن اجتماعات ارشاد گناوه

هنرمندی که به بانوان چادری توهین کرد/ ولنگاری فرهنگی به نام ائمه معصومین در سالن اجتماعات ارشاد گناوه
در مراسمی که به نام امام رضا(ع) در شهر گناوه برگزار شد از نوازندگان و خواننده ای که مراسم را با عروسی اشتباه گرفته بود و جیغ و داد و هل هله تماشاچیان تا توهینی که هنرمند حاضر در مراسم به شأن چادر و بانوان حاظر در این مراسم کرد، ولنگاری فرهنگی به حد خود رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازسپاس؛ در شب های گذشته به مناسبت ولادت امام رضا(ع) با همکاری برخی از دستگاه های دولتی جشنی برگزار شد که به دور از فرهنگ اصیل ناب محمدی بود و وجب نارضایتی بسیاری از امت حزب الله در شهر گناوه و شهرستان های همجوار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس؛ ,

اهلبیت سفارش های متعددی در خصوص شادی داشته اند اما برخی از متولیان برگزاری جشن ها و ولادت های ائمه معصومین در برنامه ها چنان نمک آن را زیاد می کنند که به دلیل شوری دل بسیاری از انقلابیون را به درد می آورد و موجب نارضایتی می شود.

,

در مراسمی که به نام امام رضا(ع) در شهر گناوه برگزار شد از نوازندگان و خواننده ای که انگار در تالار عروسی می خوانند، از جیغ و داد و هل هله تماشاچیان  گرفته تا توهینی که  هنرمند حاضر در مراسم از حاضرین می پرسد: "خانمها کیا چادری هستند؟ اونایی که چادری هستند حواستون باشه این روزا باد زیاده زیر چادرتون نزنه".

, ",

متاسفانه بر اساس شواهدی که موجود است هلال احمر گناوه یکی از متولیان برگزاری این برنامه بوده که به جای ایجاد بستر مناسب برای شادی خانواده ها با رعایت اصول اخلاقی بستر چنین ولنگاری را در شهرستان شده است.

,

شنیدها حاکی از این است که برخی افراد حاضر در مراسم با ایجاد درگیری و بیان کلمات غیراخلاقی و بالا رفتن از دیوار فرهنگسرا موجب اختلال شده اند که مسئولین باید پیگیری و با متخلفین برخورد قانونی و قاطعانه صورت بگیرد تا نه برگزاری جشن ها به نام اهلبیت از مسیر اصلی خود خارج شود و نه برخی سود جو مراسم را بهم بزنند.

,

در خصوص برگزاری این مراسم برخی از مسئولین شهرستان گناوه در شبکه های اجتماعی اظهار و نظرهایی داشته اند که برخی از آنها اهانت به چادر را محکوم کرده و خواستار رسیدگی به موضوع شده اند و برخی دیگر نیز خود را به خواب زده و منتظرند تا ببینند باد در کدام جهت ثابت می ماند و بعدا موضع گیری کنند.

,

در افکار عمومی سوالاتی مطرح می شود که به راستی چه کسانی پاسخگوی ایجاد این چنین ولنگاری هایی هستند؟ چرا این چنین صحنه هایی باید به اسم مبارک ائمه اطهار رخ دهد؟

,

پایگاه خبری تحلیلی سپاس آمادگی دارد تا صحبت های متولیان برگزاری مراسم را به گوش مردم برساند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه