اخبار داغ

دبیر کل جمعیت حامیان صلح پایدار:

آل سعود و آمریکا ریشه اصلی جنایات افغانستان هستند/ تروریست‌ها قصد پخش شدن در خاورمیانه را دارند

آل سعود و آمریکا ریشه اصلی جنایات افغانستان هستند/ تروریست‌ها قصد پخش شدن در خاورمیانه را دارند
دبیر کل جمعیت حامیان صلح پایدار گفت: آمریکایی ها از پخش شدن تروریست ها در منطقه غرب آسیا استقبال می کنند و این در حالی است که مدعیان دروغین اسلام و آل سعود نیز با این تروریست ها همکاری دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امین اسدی دبیر کل جمعیت حامیان صلح پایدار در گفتگو با طرقبه نیوز؛ ضمن اشاره به حمله عناصر تروریستی طالبان و داعش در روز شنبه هفته گذشته به روستای میرزااولنگ در شهرستان صیاد ولایت سرپل افغانستان اظهار کرد: موضوع افغانستان و حادثه تروریستی که رخ داد جنایت بشری بود که تنها از عهده آمریکا و تروریست های پرورش داده خود بر می آید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طرقبه نیوز,

 

,

وی با بیان اینکه 50 تن از اهالی روستا از جمله کودکان و زنان را در دم سر بریدند یا تیرباران کردند و بیش از 150 خانواده را به گروگان گرفتند و یک فاجعه عظیم انسانی را رقم زدند افزود: افغانستان طی چندین سال اخیر با تروریست ها و طالبان درگیری داشته اند و اخیرا نیز مشاهده می شود با توجه به پیروزی جبهه مقاومت در عراق و عقب نشینی داعش، تروریست‌ها قصد پخش شدن در خاورمیانه را دارند.

,

 

,

 دبیر کل جمعیت حامیان صلح پایدار با اعلام این که تقریبا 47 نفر از زنان و کودکان را به بردگی و اسارت برده اند و صدها نفر را به طور فجیعی به شهات رسانده اند گفت: در واقع عده ای از تروریست ها به سمت افغانستان مهاجرت داشته و شیعه‌کشی را در این منطقه ادامه می دهند لذا این جنایت بشری بسیاری از قوانین بشریت را نقض کرده است.

,

 

,

اسدی با اشاره به سکوت آمریکایی ها و بزرگ ترین مدعیان دروغین حقوق بشر در پی این رخداد تصریح کرد: آمریکایی ها از این مسئله پخش شدن تروریست ها در منطقه غرب آسیا استقبال می کنند و این در حالیست که مدعیان دروغین اسلام و مرتجعین عرب نیز با این تروریست ها همکاری دارند.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه عربستان و متحدان آمریکا در پروراندن تروریست ها نقش گسترده ای دارند افزود: در افغانستان خواهران و برادران شیعه ای به شهادت رسیدند امیدواریم در روزهای آینده خبرهای خوشی از جبهه اسلام در پاسخ به این موضوع داشته باشیم.

,

 

,

دبیر کل جمعیت حامیان صلح پایدار ضمن اشاره به نزدیکی پایان داعش و تروریست ها در منطقه و تأکید بر این مطلب که دولت افغانستان باید در عدم برقراری امنیت پاسخگو باشد خاطرنشان کرد: این دولت باید در برقراری امنیت لازم برای مردم تلاش داشته باشد و در این منطقه مورد هجوم طالبان، برقراری مجدد امنیت و آرامش را از دولت افغانستان خواستاریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه