اخبار داغ

منتخب شورای شهر پنجم بیرجند:

اولویت شورای پنجم ایجاد درآمدهای پایدار برای شهرداری است

اولویت شورای پنجم ایجاد درآمدهای پایدار برای شهرداری است
منتخب شورای شهر پنجم بیرجند گفت: بهتر است رئیس شورا بر اساس اجماع نظر و توافق انتخاب شود و تعدد کاندیدایی را شاهد نباشیم، همچنین اگر اعضای شورا روی یکی از اعضا برای ریاست به اجماع برسند بنده هم قطعا حمایت خواهم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در 29 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد. در این دوره از انتخابات شورای شهر بیرجند، تعداد اعضای منتخب از 11 به 9 عضو کاهش یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,

اکنون که در آستانه اتمام فعالیت دوره چهارم شورای شهر و آغاز به کار منتخبین دوره پنجم و طبیعتا تغییر مدیریت شهری هستیم، با اولین منتخب مردم برای شورای پنجم به گفتگو نشستیم.

,

 

,

لطفا یک بیوگرافی از خودتان ارائه دهید.

, لطفا یک بیوگرافی از خودتان ارائه دهید., لطفا یک بیوگرافی از خودتان ارائه دهید.,

ابراهیم تقی زاده متولد سال 1348هستم، در سال 1366از دبیرستان شهید رجایی دیپلم اقتصاد گرفتم، در سال 70 هم لیسانس حقوق از دانشگاه شیراز، فوق لیسانس حقوق جزا و جرم شناسی را از دانشگاه شهید بهشتی تهران و دکترای حقوق خصوصی از واحد علوم تحقیقات تهران دریافت کرده ام.

,

از سال 82-86 به عنوان عضو و نایب رئیس شورای شهر بیرجند در دوره دوم، سال 83-86 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند، از سال 87-90 رئیس دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی، از سال 90-94 رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی بوده ام.

,

 در حال حاضر هم مدیرگروه تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور کشور و مدیرگروه کارشناسی ارشد و دکترای حقوق خصوصی دانشگاه بیرجند هستم و در مرتبه علمی هم دانشیار پایه 24 دانشگاه و در شرف استادی یا پرفسوری هستم که در این صورت جوان ترین استاد تمام با حدود 50 سال سن در کل کشور خواهم بود.

,

تاکنون 15 کتاب حقوقی منتشر کردم که برخی در دانشگاه ها به عنوان منابع علمی مورد استفاده قرار می گیرد و بیش از 100 مقاله ام در مجلات بین المللی و علمی پژوهشی مورد تایید وزارت علوم چاپ شده و در سال های 93، 94 و 95 به عنوان پژوهشگر برتر در رتبه اول رشته حقوق انتخاب شدم.

,

 

,

با توجه به اینکه در دوره دوم هم عضو شورا بوده اید، چه شد که دوباره برای حضور در شورا کاندیدا شدید؟

, با توجه به اینکه در دوره دوم هم عضو شورا بوده اید، چه شد که دوباره برای حضور در شورا کاندیدا شدید؟, با توجه به اینکه در دوره دوم هم عضو شورا بوده اید، چه شد که دوباره برای حضور در شورا کاندیدا شدید؟,

بنده در دوره دوم شورا کاندیدا و عضو شدم، با توجه به دعوت و تقاضای برخی دوستان و همچنین اینکه احساس کردم شاید ظرفیت و تجربه ای داشته باشم که بتوانم در خدمت مردم باشم، برای دوره پنجم شورا هم ثبت نام کردم.

,

, ,

 

,

به نظر خودتان چرا بیشترین رأی انتخابات شورای پنجم به شما داده شد و به عنوان اولین کاندیدا انتخاب شدید؟

, به نظر خودتان چرا بیشترین رأی انتخابات شورای پنجم به شما داده شد و به عنوان اولین کاندیدا انتخاب شدید؟, به نظر خودتان چرا بیشترین رأی انتخابات شورای پنجم به شما داده شد و به عنوان اولین کاندیدا انتخاب شدید؟,

فکر می کنم شاید دلیل بیشترین رأی مردم به بنده این است که همیشه سعی کردم روحیه مردم داری، تعامل و همگرایی را داشته باشم  و همیشه تلاش کردم با حفظ مواضع و اصولی که برای خودم قائلم در راستای منویات مقام معظم رهبری و روحیه تعامل با جریان های مخالف حرکت کنم و در حد بضاعتم در خدمت مردم شهرم باشم.

,

در مدت مسئولیتم در دانشگاه ها خداوند توفیقاتی نصیب من و همکارانم کرد و اقدامات خوبی انجام شد، شناختی هم که مردم از من داشتند بواسطه مسئولیت های دانشگاهی، یک دوره عضویت در شورای شهر و بخصوص کاندیدا شدن برای دو دوره مجلس شورای اسلامی بود که بنده در ایام تبلیغات کاندیداتوری سعی کردم به جای تخریب دیگران؛ به دنبال تبیین برنامه های خودم باشم و چون روحیه اخلاق مداری دارم از کلام تخریبی حاشیه سازی استفاده نکردم و مواضع خودم را با حفظ حرمت ها مطرح کردم.

, در مدت مسئولیتم در دانشگاه ها خداوند توفیقاتی نصیب من و همکارانم کرد و اقدامات خوبی انجام شد، شناختی هم که مردم از من داشتند بواسطه مسئولیت های دانشگاهی، یک دوره عضویت در شورای شهر و بخصوص کاندیدا شدن برای دو دوره مجلس شورای اسلامی بود که بنده در ایام تبلیغات کاندیداتوری سعی کردم به جای تخریب دیگران؛ به دنبال تبیین برنامه های خودم باشم و چون روحیه اخلاق مداری دارم از کلام تخریبی حاشیه سازی استفاده نکردم و مواضع خودم را با حفظ حرمت ها مطرح کردم.,

 

,

ثبت نام بیش از 130 نفر برای شورای پنجم بیرجند، آیا جایگاه و شأن شورا را پایین نمی آورد؟

, ثبت نام بیش از 130 نفر برای شورای پنجم بیرجند، آیا جایگاه و شأن شورا را پایین نمی آورد؟, ثبت نام بیش از 130 نفر برای شورای پنجم بیرجند، آیا جایگاه و شأن شورا را پایین نمی آورد؟,

وضعیت ثبت نام تعداد زیادی برای انتخابات شورای شهر، در انتخابات ریاست جمهوری هم وجود داشت و باید سازوکارهایی برای جلوگیری از تکرار این موضوع انجام شود تا تصمیم گیری برای مردم راحت تر شود. ثبت نام بیش از 130 نفر برای شورای شهر و در نهایت باقی ماندن 100 کاندیدا در صحنه، هم شأن و جایگاه شورا را پایین می آورد و هم تصمیم گیری را برای مردم مشکل می کند و به گونه ای انتخابات حالت قوم، خویشاوندی و طایفه ای به خود می گیرد، پراکندگی آرا زیاد می شود و تصمیم گیری هم برای مردم سخت می شود.

,

در این خصوص باید کیفیتی ایجاد شود که مردم راحت تر و بهتر تصمیم گیری کنند و در این خصوص نیاز است که تعداد کاندیداها محدود تر شود، در حالی که ممکن است از سوی دیگر گفته شود که بحث دموکراسی و مشارکت همه مردم است و باید همه حق انتخاب شدن را داشته باشند، اما گاهی فضا از حالت انگیزه برای عضویت در شورا خارج می شود و افرادی وارد میدان می شوند که می دانند تنها در سطح اقوام و خویشاوندان نزدیک شناخته شده اند؛ اما برخی برای مطرح کردن خود یا  برای تبلیغ درخصوص حرفه و شغل خود اقدام به کاندیدا شدن می کنند.

, گاهی فضا از حالت انگیزه برای عضویت در شورا خارج می شود و افرادی وارد میدان می شوند که می دانند تنها در سطح اقوام و خویشاوندان نزدیک شناخته شده اند؛ اما برخی برای مطرح کردن خود یا  برای تبلیغ درخصوص حرفه و شغل خود اقدام به کاندیدا شدن می کنند.,

 

,

برای انتخابات شورای پنجم چقدر هزینه کردید؟

, برای انتخابات شورای پنجم چقدر هزینه کردید؟, برای انتخابات شورای پنجم چقدر هزینه کردید؟,

نمی توان گفت اصلا هزینه ای نکردم، ولی در حد 15-16 میلیون تومان توسط مجموعه ستادی هزینه کردم که تقریبا 6-7 میلیون تومان از این هزینه صرف هزینه های بنری در خصوص ائتلاف شد که هر کدام از کاندیداها به همین میزان هزینه کردند، اما بنده شنیدم که برخی از دوستان و کاندیداها در حد 150 – 200 میلیون تومان هم برای تبلیغ هزینه کرده اند.

, نمی توان گفت اصلا هزینه ای نکردم، ولی در حد 15-16 میلیون تومان توسط مجموعه ستادی هزینه کردم که تقریبا 6-7 میلیون تومان از این هزینه صرف هزینه های بنری در خصوص ائتلاف شد که هر کدام از کاندیداها به همین میزان هزینه کردند، اما بنده شنیدم که برخی از دوستان و کاندیداها در حد 150 – 200 میلیون تومان هم برای تبلیغ هزینه کرده اند.,

 

,

چه شد که با تعدادی از کاندیداها ائتلاف کردید؟ محور ائتلاف چه بود و آیا در تصمیم گیری های شورا تاثیر خواهد داشت؟

, چه شد که با تعدادی از کاندیداها ائتلاف کردید؟ محور ائتلاف چه بود و آیا در تصمیم گیری های شورا تاثیر خواهد داشت؟, چه شد که با تعدادی از کاندیداها ائتلاف کردید؟ محور ائتلاف چه بود و آیا در تصمیم گیری های شورا تاثیر خواهد داشت؟,

تعدادی از دوستان دلسوز و دغدغه مند برای مسائل شهری، از 20 نفر از کاندیداها از تخصص های مختلف برای ائتلاف دعوت کردند که پس از آن این تعداد به 7 نفر رسید و در دو سه روز آخر به 9 نفر افزایش یافت.

,

ائتلاف خادمان بیرجند بنا بر خط فکری کاندیداها نامگذاری شد و اندیشه انقلابی، ولایتمداری و تجربه، از جمله عوامل وحدت بود. این ائتلاف قطعا در تصمیم گیری های شورا و کاهش اختلافات موثر خواهد بود؛ اما نه به این معنی که هیچ اختلافی وجود نداشته باشد چرا که شورا محل بروز اندیشه های متعدد و سلیقه های مختلف است و لازمه یک شورای فعال هم همین است اما نباید اختلافات به لجاجت، سیاسی کاری و تعطیلی جلسات شورا برسد.

,

 

,

برای جلوگیری از سیاسی کاری و جناح بندی ها در شورای پنجم چه خواهید کرد؟

, برای جلوگیری از سیاسی کاری و جناح بندی ها در شورای پنجم چه خواهید کرد؟, برای جلوگیری از سیاسی کاری و جناح بندی ها در شورای پنجم چه خواهید کرد؟,

دسته بندی ها و گروه بندی ها در شورا اصلا مناسب نیست و تمام تلاشمان را برای جلوگیری از وجود سیاسی کاری ها در شورا خواهیم کرد؛ چرا که مردم از این وضعیت نگران می شوند.

,

شاید هم انتخابی که مردم انجام داده اند، پاسخی به سیاسی کاری ها و اختلافات شورای قبلی بوده است، ولی با جمعی که مردم برای شورای پنجم انتخاب کرده اند پیش بینی می کنم دیگر شاهد اختلافاتی که بروز و ظهور داشته باشد نخواهیم بود، اما اعضا قطعا در تمام مسائل از جمله در بحث رأی گیری هیئت رئیسه یا مسائل مختلف دیدگاه یکسانی نخواهند داشت و این لازمه شورایی بودن است، بخصوص ما حقوقی ها این عادت را داریم که هر فری ممکن است یک استدلال و استنباطی از مسائل داشته باشد.

, شاید هم انتخابی که مردم انجام داده اند، پاسخی به سیاسی کاری ها و اختلافات شورای قبلی بوده است، ولی با جمعی که مردم برای شورای پنجم انتخاب کرده اند پیش بینی می کنم دیگر شاهد اختلافاتی که بروز و ظهور داشته باشد نخواهیم بود، اما اعضا قطعا در تمام مسائل از جمله در بحث رأی گیری هیئت رئیسه یا مسائل مختلف دیدگاه یکسانی نخواهند داشت و این لازمه شورایی بودن است، بخصوص ما حقوقی ها این عادت را داریم که هر فری ممکن است یک استدلال و استنباطی از مسائل داشته باشد.,

 

,

برای توسعه یک شهر، شورای شهر چه اهمیتی دارد؟

, برای توسعه یک شهر، شورای شهر چه اهمیتی دارد؟, برای توسعه یک شهر، شورای شهر چه اهمیتی دارد؟,

شورا؛ شورای شهر است نه شورای شهرداری، در واقع شورای شهر پل ارتباطی مردم با مسئولین، دستگاه ها و ادارات است و هم می تواند جنبه نظارتی بر امور شهری و هم جنبه پل ارتباطی داشته باشد.

, شورا؛ شورای شهر است نه شورای شهرداری، در واقع شورای شهر پل ارتباطی مردم با مسئولین، دستگاه ها و ادارات است و هم می تواند جنبه نظارتی بر امور شهری و هم جنبه پل ارتباطی داشته باشد.,

 شورای شهر، اگر شورای فعال و پویایی باشد و بتواند مسائل را اولویت بندی کند موفق عمل خواهد کرد. در شورای پنجم درگیر یک سری مشکلات و تنگناهایی خواهیم بود چرا که میزان ساخت و سازها و تعداد پروانه های ساختمانی کاهش یافته و بودجه شهرداری برای تمام انتظارات به حقی که مردم دارند کافی نیست، اما شورا باید موضوعات شهر را بر اساس اولویت بندی پیگیری کند و با برنامه ریزی شکاف شهری را کاهش و مبلمان عادلانه ای را با وضعیت فرهنگ ها و معیارهایی که داریم ایجاد کند.

,

تاکنون برای ایجاد مبلمان شهری بر اساس فرهنگ استان تلاش هایی شده است اما ظرفیت شهرستان بیش از وضعیتی است که اکنون وجود دارد که در این خصوص اتاق فکر شورا را تشکیل خواهیم داد و با ایجاد کمیسیون های تخصصی که از افراد متخصص و مختلف دعوت خواهد شد خواهیم توانست نسبت به ایجاد مبلمان شهری در شأن فرهنگ مردم اقدام کنیم.

, تاکنون برای ایجاد مبلمان شهری بر اساس فرهنگ استان تلاش هایی شده است اما ظرفیت شهرستان بیش از وضعیتی است که اکنون وجود دارد که در این خصوص اتاق فکر شورا را تشکیل خواهیم داد و با ایجاد کمیسیون های تخصصی که از افراد متخصص و مختلف دعوت خواهد شد خواهیم توانست نسبت به ایجاد مبلمان شهری در شأن فرهنگ مردم اقدام کنیم.,

, ,

 

,

به نظر شما طی دوره های مختلف، کدام دوره شورای شهر بیرجند و همچنین کدام عضو شورا موفق تر بودند؟

, به نظر شما طی دوره های مختلف، کدام دوره شورای شهر بیرجند و همچنین کدام عضو شورا موفق تر بودند؟, به نظر شما طی دوره های مختلف، کدام دوره شورای شهر بیرجند و همچنین کدام عضو شورا موفق تر بودند؟,

به نظرم شورای اول و دوم موفق تر بوده و اگر بخواهم نمره بدهم، بالاترین نمره را به شورای اول می دهم و پس از آن شوراهای دوم، سوم و چهارم به همان ترتیبی که هستند نمره رو به کاهش می رود.

, به نظرم شورای اول و دوم موفق تر بوده و اگر بخواهم نمره بدهم، بالاترین نمره را به شورای اول می دهم و پس از آن شوراهای دوم، سوم و چهارم به همان ترتیبی که هستند نمره رو به کاهش می رود.,

خودم در شورای دوم بودم اما معتقدم شورای اول موفق تر بوده و در واقع پس از شورای اول و از اواخر دوره دوم شکاف ها و اختلافاتی بین اعضای شوراها به وجود آمد که خودم به سختی در جلسات شورا شرکت می کردم و این اختلافات در شورای چهارم به اوج رسید و به جای اینکه وقت شورا به مسائل شهری و اولویت ها اختصاص یابد بیشتر صرف اختلافات شد و یکی از مواردی هم که بنده را برای ثبت نام  وادار کرد، همین اختلافات بود.

,

اینکه بگویم کدام اعضا موفق بوده اند کار سختی است اما به نظرم مرحوم نورالدین امینی، غضنفر فروزانفر و حسن خسروی از جمله موفق ترین اعضای ادوار مختلف شورای شهر بوده اند.

, اینکه بگویم کدام اعضا موفق بوده اند کار سختی است اما به نظرم مرحوم نورالدین امینی، غضنفر فروزانفر و حسن خسروی از جمله موفق ترین اعضای ادوار مختلف شورای شهر بوده اند.,

 

,

تاکنون با اعضای شورای چهارم یا پنجم جلساتی هم تشکیل شده است؟

, تاکنون با اعضای شورای چهارم یا پنجم جلساتی هم تشکیل شده است؟, تاکنون با اعضای شورای چهارم یا پنجم جلساتی هم تشکیل شده است؟,

با توجه به اینکه اخیرا جلسات شورای شهر برگزار نمی شد و یا هم کم برگزار می شد و پیش بینی می شد که در صورت برگزاری جلسه استقبال چندانی نشود، تاکنون با اعضای شورای چهارم جلسه ای نداشته ایم، اما با منتخبین شورای پنجم جلسات محدودی برگزار شده و طی روز های آینده هم جلساتی خواهد بود که اولویت های کاری شورا، شناخت وضعیت فعلی، چالش های شهری، سیاست گذاری و ... در دستور کار و بررسی منتخبین است.

,

 

,

درخصوص کاهش تعداد اعضای شورا در دوره جدید، نظر شما چیست؟

, درخصوص کاهش تعداد اعضای شورا در دوره جدید، نظر شما چیست؟, درخصوص کاهش تعداد اعضای شورا در دوره جدید، نظر شما چیست؟,

هر چه تعداد اعضا کمتر باشد بهتر است؛ چرا که با تعدد اعضا بحث مشورتی بیشتر می شود اما تصمیم گیری و جمع کردن مباحث هم سخت تر می شود.

,

 

,

آیا می توان گفت که چند نفر از منتخبین شورا اصلاح طلب و اصولگرا هستند؟

, آیا می توان گفت که چند نفر از منتخبین شورا اصلاح طلب و اصولگرا هستند؟, آیا می توان گفت که چند نفر از منتخبین شورا اصلاح طلب و اصولگرا هستند؟,

به نظرم منتخبین دوره پنجم هیچ کدام دارای مواضع سیاسی افراطی نیستند و همه اعضا و حتی برخی که در ائتلاف نبودند؛ نگاهمان این است که چون شورا یک محل اجتماعی و تصمیم گیری و کار برای مردم است تصمیماتی که اخذ می شود مردمی باشد و دیدگاه های سیاسی در آن تاثیری نداشته باشد، چون اگر مرزبندی های سیاسی ورود پیدا کند شکاف بین اعضا را شاهد خواهیم بود.

, به نظرم منتخبین دوره پنجم هیچ کدام دارای مواضع سیاسی افراطی نیستند و همه اعضا و حتی برخی که در ائتلاف نبودند؛ نگاهمان این است که چون شورا یک محل اجتماعی و تصمیم گیری و کار برای مردم است تصمیماتی که اخذ می شود مردمی باشد و دیدگاه های سیاسی در آن تاثیری نداشته باشد، چون اگر مرزبندی های سیاسی ورود پیدا کند شکاف بین اعضا را شاهد خواهیم بود.,

 

,

اولویت شورای پنجم چه خواهد بود؟

, اولویت شورای پنجم چه خواهد بود؟, اولویت شورای پنجم چه خواهد بود؟,

در وضع موجود شهرداری یک سری تعهدات و بدهی ها دارد و یکی از اولویت ها این است که راهکارهایی اتخاذ شود برای درآمد بیشتر برای شهر و شهرداری و اینکه چه درآمدهای پایداری می توان برای شهرداری ایجاد کرد، چرا که اکنون با کاهش فعالیت های عمرانی، اخذ عوارض و پروانه های ساختمانی کاهش یافته و فعلا پاسخگوی نیازهای شهر نیست.

,

 

,

با توجه به اینکه شما بیشترین رأی مردم را به خود اختصاص داده اید، احتمالا رئیس شورا شما خواهید بود؟

, با توجه به اینکه شما بیشترین رأی مردم را به خود اختصاص داده اید، احتمالا رئیس شورا شما خواهید بود؟, با توجه به اینکه شما بیشترین رأی مردم را به خود اختصاص داده اید، احتمالا رئیس شورا شما خواهید بود؟,

مشخص نیست که بنده رئیس باشم چرا که انتخاب هیئت رئیسه بر اساس رأی داخلی شورا است نه میزان رأی انتخابات، باید ببینیم که کدام اعضا برای هیئت رئیسه اعلام آمادگی خواهند کرد که هنوز در این خصوص نتیجه گیری نشده است.

,

 بنده معتقدم که بهتر است رئیس شورا بر اساس اجماع نظر و توافق انتخاب شود و تعدد کاندیدایی را شاهد نباشیم، همچنین اگر اعضای شورا روی یکی از اعضا برای ریاست به اجماع برسند بنده هم قطعا حمایت خواهم کرد و بستگی دارد نظر اعضای شورا چه خواهد بود.

,  بنده معتقدم که بهتر است رئیس شورا بر اساس اجماع نظر و توافق انتخاب شود و تعدد کاندیدایی را شاهد نباشیم، همچنین اگر اعضای شورا روی یکی از اعضا برای ریاست به اجماع برسند بنده هم قطعا حمایت خواهم کرد و بستگی دارد نظر اعضای شورا چه خواهد بود.,

در اولین جلسه ای که در فرمانداری تشکیل خواهد شد اعضای هیئت رئیسه تعیین می شوند، اما منتخبین قبل از این جلسه ای خواهند داشت تا نظر اعضای شورا برای حضور در کمیسیون ها یا ریاست شورا گرفته شود.

,

 

,

ایا تاکنون برای انتخاب شهردار جدید هم افرادی در نظر گرفته شده اند؟

, ایا تاکنون برای انتخاب شهردار جدید هم افرادی در نظر گرفته شده اند؟, ایا تاکنون برای انتخاب شهردار جدید هم افرادی در نظر گرفته شده اند؟,

هنوز به صورت مصداقی برای گزینه های شهرداری بحثی نشده و از یکی دو جلسه آینده این موضوع بررسی خواهد شد، اما در ابتدا کارنامه و عملکرد شهردار فعلی مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار خواهد گرفت که آیا شهردار وقت ابقا شود یا خیر، و پس از آن برای گزینه های بعدی مشورت خواهد شد.

, هنوز به صورت مصداقی برای گزینه های شهرداری بحثی نشده و از یکی دو جلسه آینده این موضوع بررسی خواهد شد، اما در ابتدا کارنامه و عملکرد شهردار فعلی مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار خواهد گرفت که آیا شهردار وقت ابقا شود یا خیر، و پس از آن برای گزینه های بعدی مشورت خواهد شد.,

 

,

پیش بینی می کنید پس از شورای پنجم، شهر بیرجند چقدر پیشرفت کرده باشد؟

, پیش بینی می کنید پس از شورای پنجم، شهر بیرجند چقدر پیشرفت کرده باشد؟, پیش بینی می کنید پس از شورای پنجم، شهر بیرجند چقدر پیشرفت کرده باشد؟,

اکنون در شرایطی هستیم که وضعیت مالی شهرداری مناسب نیست و شهرداری 15 میلیارد تومان بدهی دارد و از طرف دیگر هم وضعیت درآمدی مناسب نیست و باید به دنبال ایجاد درآمدهای پایدار باشیم، چالش های متعددی در شهر وجود دارد که باید برای آن تصمیم بگیریم.

,

 

,

فضای شورای پنجم چگونه خواهد بود؟

, فضای شورای پنجم چگونه خواهد بود؟, فضای شورای پنجم چگونه خواهد بود؟,

مسئولیت ها آنقدر ارزش ندارد که وقت و ذهن خودمان را درگیر آن کنیم و شورای پنجم بر محور توافق، تعامل و همگرایی خواهد بود و تلاش خواهد شد تا روحیه مقاومت پذیری، تحمل پذیرفتن نظرهای مخالف و نقد کردن را در خودمان افزایش دهیم تا وقتی که صرف می شود برای رفع مشکلات مردم و امور شهری باشد.

, مسئولیت ها آنقدر ارزش ندارد که وقت و ذهن خودمان را درگیر آن کنیم و شورای پنجم بر محور توافق، تعامل و همگرایی خواهد بود و تلاش خواهد شد تا روحیه مقاومت پذیری، تحمل پذیرفتن نظرهای مخالف و نقد کردن را در خودمان افزایش دهیم تا وقتی که صرف می شود برای رفع مشکلات مردم و امور شهری باشد.,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه