اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور:

نمایندگان مجلس در انتخاب وزرا مصلحت اندیشی را کنار بگذارند

نمایندگان مجلس در انتخاب وزرا مصلحت اندیشی را کنار بگذارند
رئیس سازمان بسیج طلاب گفت: نمایندگان باید مصلحت اندیشی را برای همکاری با دولت کنار بگذارند زیرا اگر انتخاب نادرستی داشته باشند در آینده مردم آن ها را قضاوت خواهند کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام عبدالعلی گواهی در گفتگو با صبح توس؛ ضمن اشاره به ویژگی‌های وزرای دولت آینده، اظهار کرد: برای انتخاب کوچک‌ترین موضوع و حتی ضعیف‌ترین مدیر در یک بخش جزئی معیارهایی برای انتخاب او وجود دارد که بتواند ویژگی‌های فکری و عملی آن را داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: افرادی که قرار است زمام اجرایی کشور به دست آن‌ها بیفتد انتظار می‌رود که مدیر انقلابی، متدین، کارآمد و تابعیت جدی نسبت به مواضع نظام داشته باشند.

,

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون با بیان اینکه اگر یک مدیر در نظام جمهوری اسلامی چنین ویژگی را داشته باشد، عنوان کرد: این وزیر قطعاً مدیر موفقی خواهد بود اما اگر خدای‌نکرده انقلابی و مردمی نباشد  نمی‌تواند در جهت اقدام معیشت مردم رفع مشکلات آن‌ها برآید.

,

وی ادامه داد: امروز بزرگ‌ترین مشکل اجتماعی ما مشکل معیشت مردم، مسکن و اشتغال جوانان است، یعنی معیارهایی که آقای رئیس‌جمهور باید در آن‌ها حساسیت به خرج دهد زیرا اگر غیرازاین باشد قطعاً کشور در آینده دچار مشکلات اساسی خواهد شد.

,

حجت‌الاسلام گواهی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که می‌فرمایند «گاهی یک انتخاب غلط 40 سال نظام را به عقب بر می‌گرداند»، گفت: اگر اشتباهی در مدیران سطح بالای دولت رخ بدهد قطعاً رئیس‌جمهور ضرر خواهند کرد زیرا امروز مردم از وعده‌های انتخاباتی ایشان متوقع‌اند تا به آن‌ها عمل کنند.

,

وی با تأکید بر اینکه اگر در هر وزارتخانه‌ای مدیر لایق قرار بگیرد، می‌تواند در جهت رفع مشکلات مرتبط با خودش اقدام کند،بیان کرد: این فعالیت کار سختی نیست زیرا این سیاست‌ها توسط مقام معظم رهبری ابلاغ‌شده است و تنها برای پیش برد اهداف به یک مجری قوی نیاز داریم که منابع را مدیریت و باروحیه جهادی توفیقات روزافزون کسب کند.

,

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون ضمن توصیه به نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هنگام رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی، تأکید کرد: نمایندگان باید مصلحت‌اندیشی به جهت همکاری با دولت را کنار بگذارند زیرا اگر انتخاب نادرستی داشته باشند در آینده مردم روی آن‌ها قضاوت خواهند کرد و علت انتخاب یک وزیر بی‌کفایت را از آن‌ها مطالبه می‌کنند.

,

وی تصریح کرد: هرچه دولت انقلابی‌تر، کارآمدتر، جهادی‌تر و مردمی‌تر باشد به نفع مجلس و نمایندگان آن‌ها خواهد بود و در انتخاب مجدد نمایندگان مجلس تأثیرگذار خواهد بود لذا نمایندگان باید بررسی کنند که اگر مدیر مذکور توانایی مدیریت مشکلات یک کشور را دارد او را انتخاب کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه