اخبار داغ

گفت و گو با پدر همسر شهید محسن حججی:

نذر کرده بود ۴۰ شب به جمکران برود تا شهید شود/ برای رسیدن به توفیق اعزام پای پدر و مادرش را بوسید

نذر کرده بود ۴۰ شب به جمکران برود تا شهید شود/ برای رسیدن به توفیق اعزام پای پدر و مادرش را بوسید
پدر همسر شهید محسن حججی گفت: آقا محسن نیت کرده بود ۴۰ شب جمعه برای رسیدن به شهادت به جمکران برود و این ۴۰ شب او تمام نشده بود که شهید شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصاحب نیوز؛ غلامرضا عباسی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز، پیرامون ویژگی های اخلاقی و روحیات شهید مدافع حرم، محسن حججی، اظهار کرد: آقا محسن داماد من بود و از موقعی که وارد خانه من شد، خاطرات زیادی با او داشتم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

پدر همسر شهید محسن حججی با بیان اینکه شهید بزرگوار پسر نداشته من بود و یک یادگار پسر هم برای من به یادگار گذاشت، عنوان کرد: من با وجود اینکه بالغ بر 6 سال با او بودم، او را نشناختم؛ نیت کرده بودیم 40 شب جمعه برای رسیدن به شهادت به جمکران برود و این 40 شب او ناتمام مانده بود.

,

وی ادامه داد: بالغ بر 30 شب جمعه با یکدیگر به جمکران رفتیم و او به هدفی که می خواست رسید.

,

عباسی با بیان اینکه شهید حججی مایه افتخار ایران و کل جهان اسلام شد، تصریح کرد: آقا محسن بسیار ولایی و دوست دار رهبری بود و همیشه از رهبری دم می زد.

,

پدر همسر شهید محسن حججی خاطرنشان کرد: دنبال رفتن به سوریه بود و همیشه این هدف را بر زبان می آورد، ماهم مخالفتی با او نمی کردیم.

,

وی با بیان اینکه شهید بزرگوار یک بار دیگر هم به سوریه اعزام شده بود، تصریح کرد: نیت کرده بود که اگر یک بار دیگر فرصت اعزام به سوریه برایش فراهم شود، پای پدر و مادرش را بوسه بزند و اینکار را هم انجام داد و رفت.

,

عباسی با بیان اینکه خبر شهادت او را دخترم در فضای مجازی پخش کرد، گفت: وقتی تصاویر اسارتش را در شبکه های مجازی مشاهده کردم، الحمدالله با یک نورانیت و صلابتی در چهره اسیر شد و نشانه ترس در تکفیری پشت سر او به خوبی مشخص بود.

,

وی ادامه داد: ما برای برگشتن پیکر او نگران بودیم اما او خودش چنین خواسته ای داشت و به من می گفت که اگر من به سوریه رفتم و شهید شدم، تا آن لحظه ای که می خواهند سر من را قطع کنند، با افتخار عنوان می کنم که شیعه علی هستم.

,

پدر همسر شهید محسن حججی ادامه داد: داعش از پخش شدن فیلم اسارت او ممانعت می کند و می داند که اگر این فیلم منتشر شود آبروی خودش می رود.

,

عباسی در پاسخ به خبرنگار ما پیرامون استقبالی که مردم از هشتک انتقام سخت سردار سلیمانی کرده اند، گفت: ان شالله و به طور حتم این اتفاق خواهد افتاد و ما شاهد آن خواهیم بود.

,

وی با بیان اینکه برخورد او با مردم و خانواده قابل وصف نیست، تصریح کرد: اگر برخورد او با مردم مناسب نبود، این حجم از ابراز علاقه که شناخته شده و شناخته نشده به او ابراز می شود اتفاق نمی افتاد.

,

پدر همسر شهید محسن حججی با بیان اینکه شهید بزرگوار ناپیدا و گمنام بود، گفت: تاریخ بار دیگر تکرار شد و موقعی که کل جهان اسلام درخطر است، یک شخصیتی این گونه نمایان می شود و با فدای سر خود چنین کار بزرگی در جهان اسلام می کند.

,

عباسی با اشاره به نحوه دل کندن شهید از خانواده و فرزند خردسال خود، گفت: خود شهید در سخنرانی و وصیت نامه خود گفته است که وقتی انسان به دنبال هدف های بزرگی است، باید از بسیاری از چیزها دل بکند تا به هدف بزرگ خود دست پیدا کند.

,

وی ادامه داد: شهید از یک ماه پیش از این که به سوریه برود، علی آقا فرزندش را کم کم از خود دور می کرد و به من نزدیک می کرد، از بچه خود دل کند تا پسرش پس از او اذیت نشود، چون می دانست که شهید می شود، اینگونه فرزند را از خود دور کرد.

,

عباسی با بیان این هر کدام از این اتفاقات یک پیامی دارد و به مرور این پیام ها مشخص می شود، تاکید کرد: من به اطرافیان گفتم که اگر می خواهیم دنباله رو او باشیم به توصیه ها و دست نوشته هایی که از او باقی مانده عمل کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه