اخبار داغ

جام ریاست فدراسیون جهانی - ازبکستان

سجاد مردانی به مدال برنز رسید

سجاد مردانی به مدال برنز رسید
سجاد مردانی با شکست در راند طلایی برابر نماینده کره جنوبی به مدال برنز وزن ۸۷+ کیلوگرم جام ریاست فدراسیون جهانی در آسیا دست یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایسنا، نخستین دوره مسابقات تکواندوی جام ریاست فدراسیون جهانی در منطقه آسیا (G۲) در رده سنی جوانان و بزرگسالان از بیست و یکم مرداد ماه در سالن یونیورسال شهر تاشکند با رقابت‌های اوزان ۸۰-، ۸۷- و ۸۷+ کیلوگرم گروه مردان و اوزان ۴۶-، ۴۹-، ۵۳-، ۵۷-، ۶۷-، ۷۳- و ۷۳+ کیلوگرم گروه زنان آغاز شده و پس از دو روز به پایان می رسد.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

امروز( شنبه) در آغاز رقابت ها سجاد مردانی نماینده وزن ۸۷+ کیلوگرم ایران پس از استراحت در دور نخست در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف سایدولیم نومانوف از ازبکستان رفت و موفق شد ۱۰ بر ۳ به برتری دست یابد و به جمع چهار نفر برتر راه یابد.
مردانی در مرحله نیمه نهایی و برای صعود به فینال برابر یو مین با از کره جنوبی که در کارنامه اش قهرمانی نوجوانان آسیا در سال ۲۰۱۵ را دارد قرار گرفت و در پایان با وجود تلاش های بسیار در راند طلایی برابر حریف شکست خورد و به مدال برنز این رقابت ها دست یافت
هدایت تیم ملی تکواندوی ایران برعهده مهدی بی باک به عنوان سرمربی و علیرضا نصرآزادانی و هادی افشار به عنوان مربی است.
در مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی در منطقه آسیا(G۲)،  به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۲۰، ۱۲ و ۷.۲۰ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می گیرد.
انتهای پیام

,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه