اخبار داغ

حجت الاسلام سالک در گفتگو با دانا:

شهید حججی جان شیرینش را تقدیم کرده ولی برخی زیر کولر نشسته و مقاله توهین آمیز می نویسند/ توهین روزنامه قانون برای چندمین بار است که تکرار می شود

شهید حججی جان شیرینش را تقدیم کرده ولی برخی زیر کولر نشسته و مقاله توهین آمیز می نویسند/ توهین روزنامه قانون برای چندمین بار است که تکرار می شود
نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در واکنش به توهین روزنامه قانون به شهادت شهید مدافع حرم محسن حججی گفت: امروز اگر عمق استراتژی تنظیم امنیت کشور ما در هزار کیلومتر آن طرف تر نبودهمان کسانی که این مقالات را در روزنامه قانون می نویسند امنیتشان تامین نمیشد.
[

حجت الاسلام احمد سالک نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا در واکنش به انتشار مطلب توهین آمیز روزنامه قانون در خصوص شهادت شهید مدافع حرم محسن حججی گفت: این توهین چندین باره رونامه قانون به شهدا و نظام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

این نماینده مجلس خطاب به کسانی که این مطالب را می نویسند گفت: اینها باید مطالعات خود درباره وضعیت موجود داعش و جنایات آنها در کشورهایی مانند سوریه و عراق را بیشتر کنند، امروز اگر عمق استراتژیک تنظیم امنیت کشور ما در هزار کیلومتر آن طرف تر نبود همان کسانی که این مقالات را در روزنامه  قانون می نویسند امنیتشان تامین نمیشد.

,

 

,

وی افزود: آقایان در محاسبات اشتباه میکنند، چون این نوع تفکر وابسته به بیرون است، باید اندیشه و تفکر خود را اصلاح کنند و با مردم و ملت ایران همراه باشند چرا که ملت ایران نمی تواند این نوع تفکر و اندیشه را بپذیرد و نباید حرفی بزنند که دشمنان خوشحال شوند و خوراک را برای بیگانگان تهیه کنند.

,

 

,

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: امثال شهید محسن حججی ها و شلیک موشک ها به دیرالزور و حضور نیروی قدس تامین امنیت کشور ما را درکیلومتر ها بیرون مرزها به همراه دارد.

,

 

,

احمد سالک خطاب به  نویسندگان روزنامه قانون، گفت: نویسندگان این مطالب باید بروند توبه کنند شهیدی مانند محسن حججی که 25سال بیشتر نداشت از دنیا دل کنده از زن و بچه و خانواده خود گذشته و جانش را کف دستش گذاشته برای امنیت کشور برای ناموس همین کسانی که این مطالب را نوشته اند.

,

 

,

وی در پایان گفت: وقتی شهید حججی جان شیرینش را تقدیم کرده است ولی برخی زیر کولر نشسته اند و مقاله توهین آمیز می نویسند و اظهار نظر میکنند و نمی دانند که با حیثیت جمهوری اسلامی بازی میکنند و این هتک حرمت به شهدا است.

,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه