اخبار داغ

پاسخی به مواضع عجیب روزنامه‌‌ی قانون؛

پشت پرده‌‌ی یک خیانت!

پشت پرده‌‌ی یک خیانت!
آنان که هنگام حمله‌‌ی سپاه به مواضع داعش همرنگ جماعت می‌‌شوند و تیتر اتحاد می‌‌زنند اما زمان شهادت حججی علت را حمله موشکی سپاه عنوان می‌‌کنند، کردارشان با منافقان مطابقت دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج،به دنبال شهادت مظلومانه اما غرورآفرین محسن حججی چهره‌‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و ورزشی پیام‌‌های متعددی را صادر کردند و در این میان بیشتر کاربران فضای مجازی نیز در لابلای مطالب‌‌شان از ایثار شهید حججی و صلابت او نوشتند لیکن هیچ‌‌کس فکر نمی‌‌کرد در این یک مورد هم لاشخورهای سیاسی درصدد خالی کردن عقده‌‌هایشان برآیند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

روزنامه‌‌ی قانون که پیش‌‌تر درپی دستگیری متجاوزان آمریکایی رفتار نیروهای سپاه با سربازان ایالات متحده را به داعش تشبیه کرده بود، این‌‌بار با درج مطلبی تحت عنوان پشت صحنه‌‌ی یک شهادت مخالفت ضمنی خود را با حضور مستشاران ایرانی در سوریه اعلام و علت سر بریده شدن حججی را حمله‌‌ی موشکی ایران به مواضع گروه‌‌های تروریستی در بیست و هشتم خرداد خواند.

,

آنچه که از نحوه‌‌ی نگارش مطلب درج شده در روزنامه‌‌ی قانون استنباط می‌‌شود،شهادت حججی بهانه‌‌ای برای هدف قرار دادن جبهه مقاومت است و کسانی که برای این شهید راه اسلام در روزنامه قانون عزاداری کرده‌‌اند، هیچ ارزشی برای تفکر حججی و اعتقادات قلبی‌‌اش قائل نیستند.

,

فارغ از این مباحث، مسئله‌‌ای که جای تامل دارد ناراحتی روزنامه‌‌ی قانون از هلاکت تروریست‌‌های داعش و نمایش اقتدار ملی با حمله‌‌ی موشکی به وهابی‌‌هاست. از منظر قلم به دستان مخالف حضور نظامی ایران در سوریه، پاسخ سپاه به داعشی‌‌ها اشتباه بوده و به عبارتی دیگر سربازان نظام باید در برابر شهادت 17 بی‌‌گناه در مجلس و حرم امام خمینی(ره) ساکت می‌‌نشستند.

,

مطالب سریالی روزنامه قانون نشان می‌‌دهد سردمداران این رسانه علیه اصل‌‌هایی واضح و مورد قبول اکثریت شوریده‌‌اند و هرازگاهی با نشر چنین مطالبی اعصاب و روان عموم را به هم می‌‌ریزند و وحدت ملی را خدشه‌‌دار می‌‌نمایند اما آنان را هیچ نمی‌‌شود و ضمانت‌‌شان از امثال آمدنیوز و مملکته قوی‌‌تر است!

,

جا دارد نهادهای مسئول پاسخگوی کردار روزنامه‌‌ای باشند که به آن مجوز نشر داده‌‌اند و در کنار آن ارگان‌‌های امنیتی نیز برخوردی را با عوامل این روزنامه داشته باشند که با رسانه‌های منتقد دولت دارند. نمی‌‌شود به اعتقادات شهدا و عموم مردم توهین، نقش داعشی‌‌های وطنی را ایفا و در نهایت قسر در رفت.

,

دیگر یک بچه‌‌ی 7 ساله نیز ضرورت حضور ایران در مناطق تحت اشغال داعش و کشورهای همسایه را می‌‌داند و خودِ سردمداران روزنامه‌‌ی قانون نیز بهتر از هرکس دیگری می‌‌دانند اگر این حضور نبود روزانه چند حمله‌‌ی تروریستی در اقصی‌‌نقاط کشور رخ می‌‌داد اما اینکه طالب چنین وضعیتی هستند یا از روی جهالت است و یا خیانت. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه