اخبار داغ

اقدام روزنامه قانون آب به آسیاب ریختن دشمن است/وزارت ارشاد مقابل هنجار شکنی ها بایستد

اقدام روزنامه قانون آب به آسیاب ریختن دشمن است/وزارت ارشاد مقابل هنجار شکنی ها بایستد
فعال رسانه ای در چهارمحال و بختیاری گفت: نویسنده روزنامه قانون با زدن مطلب خود در خصوص شهید حججی داعش رو خوشحال کرده است و وزارت ارشاد نیز باید هرچه سریعتر مقابل اینگونه توهین ها بایستد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طهمورث فتاحی فعال رسانه ای در چهارمحال و بختیاری در  گفتگو با خبرنگار بام ایران خبر؛  اظهار کرد: این حمله روزنامه قانون به سپاه یک حرکت ناجوانمردانه بود که به نظر می رسد هدف آن رضایت استکبار، خوشحالی دشمنان و توهین به شهدای مدافع حرم است.

فتاحی با اشاره به اینکه شهدا مدافع حرم به صورت مخلصانه جان خود را در کف گرفته و نثار این مرز و بوم می کنند تصریح کرد: روزنامه قانون مطمئن باشد که شهید حججی فردی بود که اگر مقاومت در برابر داعش نمیکرد داعش بلایی بدتر از سوریه بر سر ایرانیان می اورد.

وی بیان داشت: عملیات غرور آفرین رزمندگان اسلام در مقاومت سوریه و عراق و اقدام به موقع دستگیری سربازان آمریکایی و بازداشت شدن آن ها ضربه محکمی به استراتژی های دشمن به خصوص داعش بود.

فتاحی به سخنان یکی از وزرای سابق آمریکا اشاره کرد و گفت: این وزیر ترس از این دارد که اگر داعش نابود شود امپراطوری ایران شکل خواهد گرفت.

روزنامه قانون از این استراتژی ها و مسیرهای پیاده نظام گام برمی دارد

فعال رسانه ای در چهارمحال و بختیاری گفت: ایستادن و مقاومت کردن ایرانی ها در مقابل آمریکا و داعشی ها امری بسیار ارزشمند و نیکویی است.

فتاحی بیان داشت: روزنامه نگاران و تحلیل گرانی که اقدام موشکی سپاه را زیر سوال برده و شهادت شهید حججی را به خاطر همین امر دانسته اند بدانند افرادی حقیر بیش نیستند.

وی به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص حمله موشکی سپاه نیز اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری حمله موشکی سپاه را کاری بسیار بزرگ و ارزشمند داست و مدال افتخار را نصیب آن کرد.

فتاحی یادآور شد: روزنامه قانون با زدن مطلب خود در خصوص شهید حججی  رفتاری بسیار ناپسند و توهین آمیزی داشت که موجب خوشحالی داعش گردید.

وی با بیان اینکه وزارت ارشاد باید مقابل اینگونه هنجارشکنی ها از سوی مطبوعات باشد اذعان داشت: اگر وزارت ارشاد مقابل نشر چنین مطالبی در روزنامه ها نباشد  ممکن است جریانات همسو آن ها مطالب بدتر را نشر دهند و این موجب اعتراض همه ایرانیان می شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بام ایران خبر,
,
,
,
,
,
,
,
, روزنامه قانون از این استراتژی ها و مسیرهای پیاده نظام گام برمی دارد, روزنامه قانون از این استراتژی ها و مسیرهای پیاده نظام گام برمی دارد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه