اخبار داغ

مدیر حوزه علمیه استان تهران:

دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه نیازمند اتحاد هستند/ «هسته مقاومت» در ایران تشکیل شود

دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه نیازمند اتحاد هستند/ «هسته مقاومت» در ایران تشکیل شود
مدیر حوزه علمیه استان تهران گفت: امروز دانشگاه و حوزه از هر زمانی بیش تر به اتحاد نیاز دارند و فرزندان انقلاب اجازه نمی‌دهند ایادی آمریکا در دانشگاه و حوزه نفوذ کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حجت‌الاسلام محمدهادی رحیمی صادق، مدیر حوزه علمیه استان تهران صبح امروز در دوره تربیت و تعالی اساتید و نخبگان حوزه‌های علمیه استان تهران که در هتل محمد رسول‌الله(ص) مشهد مقدس برگزار شد، اظهار کرد: امروز یکی از ضروری‌ترین تشکل‌ها بسیج دانشجو و طلبه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس, .,

 

,

وی خاطرنشان کرد: امروز دانشگاه و حوزه از هر محلی بیش‌تر به اتحاد نیاز دارند و فرزندان انقلاب اجازه نمی‌دهند ایادی آمریکا در آن دو محل نفوذ کنند.

, .,

 

,

مدیر حوزه علمیه استان تهران با بیان اینکه بسیجیان جهان اسلام در فکر ایجاد حکومت بزرگ اسلام باشند،  تصریح کرد: حوزه علمیه و دانشگاه باید چارچوب‌های اصیل اسلام ناب محمدی را در اختیار تمامی اعضای بسیج قرار دهند.

, .,

 

,

وی با تأکید بر اینکه بسیج تنها منحصر به ایران اسلامی نیست، اضافه کرد: باید هسته‌های مقاومت را در ایران ایجاد کرد و با تکیه‌بر آن در مقابل شرق و غرب ایستاد.

, .,

 

,

حجت‌الاسلام  رحیمی صادق افزود: بسیجی باید در وسط میدان باشد تا فضیلت‌های انقلاب زنده بماند ازاین‌رو در حوزه باید بسیج اساتید راه‌اندازی شود.

, .,

 

,

وی با بیان اینکه حوزه رسالتی جز تفکر بسیجی و بصیرت افزایی در حوزه ندارد، ابراز کرد: ما تفکر بسیجی و بسیج اساتید را باید با قوت در حوزه‌ها دنبال کنیم.

, .,

انتهای پیام/

, /]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه