اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع):

هزینه سازش مقابله دشمن سنگین‌تر از مقامت است/ فداکاری و ولایت‌پذیری لازمه پیروزی در جنگ نرم

هزینه سازش مقابله دشمن سنگین‌تر از مقامت است/ فداکاری و ولایت‌پذیری لازمه پیروزی در جنگ نرم
جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: هزینه سازش در مقابله با دشمن به‌مراتب سنگین‌تر و غیرقابل‌جبران‌تر از مقاومت در برابر آن است و خون شهید حججی و سایر شهدای مدافع حرم یکی از این هزینه‌ها است که نظام جمهوری اسلامی متحمل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پیام جغتای، سردار مجتبی غفورپور، جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) صبح امروز در مراسم معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه جغتای که در سالن ۹۲ جغتای برگزار شد، اظهار داشت: آنچه در بحران‌ها و چالش‌های ناشی از تجاوز وحشیانه صدام به کشورمان، باعث شکت مفتضحانه او و متحدانش شد، اتحاد، ولایت‌پذیری و فداکاری مردم بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام جغتای, .,

سردار غفورپور افزود: صدام با وجود بهره‌مندی از کمک‌های مالی دولت‌های مرتجع منطقه و همچنین امداد تسلیحاتی اربابان غربی و شرقی خود در مقابل کشوری قرارگرفته بود که ارتش آن به دلیل فرار و یا بازداشت برخی از فرماندهانش، انسجام نداشت و به دلیل تحریم‌های ناجوانمردانه، از داشتن مهمات کافی برای اداره جنگ محروم بود، اما سرنوشت جنگ به سمتی نرفت که صدام و حامیانش می‌خواستند.

, .,

وی خاطرنشان کرد: عزم راسخ، فداکاری، ولایت‌پذیری و پای‌کار بودن مردم باعث شد تا انقلاب از جنگ تحمیلی با سرافرازی عبور کند و مقتدرانه راه انقلاب خود را ادامه بدهد.

, .,

جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) یادآور شد: دشمن بعد از ناامیدی از شکست جمهوری اسلامی در جنگ سخت ۸ ساله، به جنگ نرم روی آورده است و متأسفانه به دلیل کم‌کاری نهادهای فرهنگی توفیقاتی هم در این زمینه به دست آورده است که جای نگرانی دارد.

, .,

 

,

ایمان و اتحاد در زیر پرچم ولایت‌فقیه لازمه پیروزی در جنگ نرم است

, ایمان و اتحاد در زیر پرچم ولایت‌فقیه لازمه پیروزی در جنگ نرم است,

سردار غفورپور ایمان و اتحاد در زیر پرچم ولایت‌فقیه را لازمه پیروزی در جنگ نرم عنوان و خاطرنشان کرد: همان مؤلفه‌هایی که درنبرد سخت ۸ ساله به کمک نظام جمهوری اسلام آمد، در جنگ نرم نیز لازم و حیاتی هستند.

, .,

 

,

شهید حججی هزینه مقاومت در برابر دشمن بود

, شهید حججی هزینه مقاومت در برابر دشمن بود,

جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) با اشاره به شهادت شهید مدافع حرم محسن حججی اظهار داشت: برحسب فرمایش رهبر معظم انقلاب، ایستادگی در برابر دشمن هزینه دارد و خون شهید حججی و سایر شهدای مدافع حرم یکی از این هزینه‌ها است که نظام جمهوری اسلامی متحمل آن می‌شود.

, .,

 

,

هزینه سازش مقابله دشمن سنگین‌تر از مقامت است

, هزینه سازش مقابله دشمن سنگین‌تر از مقامت است,

وی گفت: هزینه سازش در مقابله با دشمن به‌مراتب سنگین‌تر و غیرقابل‌جبران‌تر از مقامت در برابر آن است، واقعیتی که در تاریخ قیام مختار به‌خوبی بروز کرد و عدم مقاومت یاران مختار در برابر زبیران باعث قتل و عام ۶ هزار تن از آنان بعد از مصالحه با مصعب بن زبیر شد.

, .,

 

,

اعطای ۳ میلیارد تومان وام اشتغال‌زایی در شهرستان جغتای

, اعطای ۳ میلیارد تومان وام اشتغال‌زایی در شهرستان جغتای,

ارائه گزارش عملکرد ناحیه سپاه جغتای در دوران مسئولیت سرهنگ پاسدار عباس فروزان مهر نیز از دیگر برنامه‌های این مراسم بود که در این بخش فرمانده پیشین این ناحیه به ارائه برخی گزارش‌ها در این رابطه پرداخت.

, .,

برگزاری ۳۰۰۰نفر اردوی فرهنگی جهادی در سال ۹۵ در سطح شهرستان جغتای توسط بسیج این شهرستان، فعالیت ۳هزار و ۴۵۶ نفر در حلقه‌های صالحین بسیج، اعطای وام‌های اشتغال‌زایی به مبلغ ۳ میلیارد تومان و برگزاری اردوهای جهادی به‌منظور محرومیت‌زدایی در روستاهای شهرستان جغتای ازجمله برنامه‌های اجراشده در دوره مسئولیت فرمانده پیشین سپاه جغتای بود که به سمع و نظر حاضرین در این مراسم رسید.

, .,

انتهای پیام/

, /,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه