اخبار داغ

فرمانده انتظامی خلیل‌آباد:

مکان مناسب برای نگهداری کالای قاچاق در خلیل آباد وجود ندارد

مکان مناسب برای نگهداری کالای قاچاق در خلیل آباد وجود ندارد
فرمانده انتظامی خلیل‌آباد ضمن تأکید بر ضرورت فرهنگ‌سازی در مبارزه با قاچاق کالا، گفت: تأمین مکان نگهداری کالاهای قاچاق به‌خصوص دام زنده بسیار حائز اهمیت است که نیروی انتظامی شهرستان در این زمینه با مشکل روبرو است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، نبی‌الله رحمانی ظهر امروز در نشست کارگروه مبارزه با قاچاق کالا شهرستان خلیل‌آباد اظهار داشت: نیروی انتظامی در راستای مبارزه با قاچاق کالا بیشتر راهکارهای مقابله‌ای و عملیاتی انجام می‌دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی بابیان اینکه در بحث کالای قاچاق نباید همه‌چیز را به مرز ربط داده شود، خاطرنشان کرد: نباید تنها راهکار مقابله‌ای با قاچاق کالا و ارز داشته باشیم.

,

فرمانده انتظامی خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه ناکارآمدی برخی دستگاه‌ها یکی از مشکلات مبارزه با قاچاق کالا است، تصریح کرد: اگر هر دستگاهی به وظیفه خود در این بخش عمل کند 50 درصد قاچاق کالا حل می‌شود.

,

وی بابیان اینکه پلیس باید ازنظر نیروی انسانی و تجهیزات و امکانات در بحث مبارزه با قاچاق کالا حمایت شود، اذعان کرد: تنها اقدامات قهرآمیز نمی‌تواند بحث قاچاق کالا را برطرف کند.

,

رحمانی بر ضرورت فرهنگ‌سازی در مبارزه با قاچاق کالا تأکید کرد و گفت: باید ریشه‌ای به بحث قاچاق کالا توجه کنیم تا بتوانیم به‌صورت ریشه‌ای این مسئله را حل کنیم.

,

وی با تأکید بر اینکه قاچاق کالا اگر ریشه‌ای حل نشود اقتصاد کشور را از پای درخواهد آورد، عنوان کرد: کالاهای قاچاق جای کالاهای ایرانی را گرفته و مردم به لحاظ کیفیت و قیمت آن‌ها در مقایسه با کالای ایرانی روی به سمت کالای قاچاق آورده‌اند و اقتصاد کشور را دچار مشکل کرده است.

,

این مقام مسئول از کشف اسلحه شکاری ساچمه‌زن و یک دستگاه سلاح کمرشکن تک لول خبر داد و بیان کرد: کشف 25 رأس گوسفند قاچاق، کشف سیگار قاچاق و دستگیری یک نفر دراین‌ارتباط، کشف قرص‌های روان‌گردان و... از اقدامات نیروی انتظامی شهرستان خلیل‌آباد در بحث مبارزه با قاچاق کالا است.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: تأمین مکان نگهداری کالاهای قاچاق به‌خصوص دام زنده بسیار حائز اهمیت است که نیروی انتظامی شهرستان در این زمینه با مشکل روبرو است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه