اخبار داغ

معاون فرمانداری خلیل آباد:

فرهنگ‌سازی استفاده از کالاهای داخلی ضروری است

فرهنگ‌سازی استفاده از کالاهای داخلی ضروری است
معاون فرمانداری خلیل‌آباد با تأکید بر ضرورت فرهنگ‌سازی استفاده از کالاهای داخلی در سطح شهرستان، گفت: زمانی اقتصاد مقاومتی تحقق پیدا می‌کند که با کالای قاچاق به‌طورجدی مبارزه کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، سید مهدی عصمتی مقدم ظهر امروز در نشست کارگروه مبارزه با قاچاق کالا شهرستان خلیل‌آباد اظهار داشت: مبارزه با قاچاق باید درباره کالاهایی باشد که مجاز هستند ولی به‌صورت قاچاق وارد کشور می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی بابیان اینکه پوشاک، لوازم‌التحریر و... که تولیدات داخلی آن در شهرستان موجود است نباید به‌صورت قاچاق وارد شود، خاطرنشان کرد: حمایت از تولید داخلی و اشتغال باید مدنظر تمام دستگاه‌های عضو در کارگروه مبارزه با قاچاق کالا باشد.

,

معاون فرمانداری خلیل‌آباد ضمن تقدیر از نیروی انتظامی در کشف کالاهای قاچاق، تصریح کرد: هماهنگی بین دستگاه‌ها متولی امر برای نظارت بر ورود خروج کالاها و اجناس مجاز و غیرمجاز بسیار ضروری است.

,

وی بابیان اینکه فرهنگ‌سازی استفاده از کالاهای داخلی ضروری است، اذعان کرد: زمانی اقتصاد مقاومتی تحقق پیدا می‌کند که با کالای قاچاق به‌طورجدی مبارزه کنیم.

,

عصمتی با تأکید بر اینکه قاچاق کالا باعث ضعف در تولید داخلی و هرج‌ومرج در اقتصاد می‌شود، عنوان کرد: با توجه به اینکه در آستانه شروع سال تحصیلی قرار داریم باید نظارت ویژه‌ای بر روی لوازم‌التحریر صورت بگیرد.

,

وی در پایان تأکید کرد: اطلاع‌رسانی عمومی در سطح شهرستان برای استفاده از کالاهای داخلی به‌منظور تقویت و حمایت از تولید داخلی باید در دستور کار تمام دستگاه‌ها باشد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه