اخبار داغ

اظهارات عجیب شیوخ سلفی درباره غزه

اظهارات عجیب شیوخ سلفی درباره غزه
شیوخ سلفی وابسته به حکام مرتجع عرب، اقدام به صدور فتوای فرمایشی به نفع صهیونیست‌ها می‌کنند. یک شیخ سلفی مصری حملات وحشیانه صهیونیست‌ها به نوار غزه را اقدامی در دفاع از شهرک نشینان دانست و گفت کمک کردن به مردم فلسطین جایز نیست!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، به نقل از روزنامه جمهوری اسلامی، شیوخ سلفی وابسته به حکام مرتجع عرب، اقدام به صدور فتوای فرمایشی به نفع صهیونیست‌ها می‌کنند. یک شیخ سلفی مصری حملات وحشیانه صهیونیست‌ها به نوار غزه را اقدامی در دفاع از شهرک نشینان دانست و گفت کمک کردن به مردم فلسطین جایز نیست!

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت خبری گازته سیز ترکیه، شیخ "طلعت زهران" از اعضای حزب نور مصر و از شیوخ سلفی است و در جریان تنش‌های داخلی مصر و برکناری "محمد مرسی" از ریاست جمهوری از ارتش حمایت کرد و گفته می‌شود روابطی نیز با سازمان اطلاعات این کشور دارد گفت: یهودی‌ها باید از فلسطین خارج شوند اما وقتی صحبت از غزه می‌شود،‌ نباید به حماس کمک کرد. زیرا شلیک موشک به سمت شهرکهای صهیونیست نشین توسط آنها موجب واکنش ارتش اسرائیل می‌شود.

,

وی همچنین با طرح این ادعا که هدف از این درگیری وارد کردن قاهره به جنگ با تل‌آویو است، از دولت مصر خواست در این مسئله مداخله نکند. تاکنون در اثر جنایات دو هفته اخیر رژیم صهیونیستی در غزه 610 نفر کشته و 3500 نفر زخمی و صدها هزار نفر آواره شده‌اند. 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه