اخبار داغ

فرماندار اهر :

روز قدس روز آزادسازی بیت المقدس و فلسطین مظلوم است

روز قدس روز آزادسازی بیت المقدس و فلسطین مظلوم است
فرماندار اهر در آستانه راهپیمایی روزجهانی قدس گفت: روز قدس روز آزادسازی بیت المقدس اولین قبله گاه مسلمانان و فلسطین مظلوم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، به نقل از اهروصال؛ رضا صدیقی با اشاره به اینکه روز قدس مهمترین روز مسلمانان برای ایجاد وحدت و همدلی جهت مبارزه با رژیم اشغالگر قدس است، گفت: روز قدس در حقیقت یادگار حضرت امام (ره) است، وی این روز را که مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان است را روز جهانی قدس اعلام کردند تا موجب همبستگی مسلمانان جهان با ملت مظلوم فلسطین شود.

, اهروصال,

وی افزود: برای آزاد سازی قدس شریف و فلسطین اشغالی، این حرکت نه تنها برای جهان اسلام بلکه برای تمام آزادی خواهان تبدیل شده و در این روز همه مردم جان از رفتارهای وحشیا نه رژیم اشغالگر قدس اعلام انزجار می کنند یقیناً این حرکت باعث خواهد شد تا کشور فلسطین آزاد شود که ما نیز به آن امیدوار هستیم همانطوریکه بعد از اعلام روز جهانی قدس بخش اعظمی از فلسطین اشغالی؛ غزه و نوار باختری از چنگ رژیم  صهیونیستی آزاد شده بود.

,

صدیقی به آرزوهای واهی رژیم اشغالگر قدس اشاره کرد و گفت: زمانی قبل از اعلام روز قدس، رژیم  صهیونیستی اعلام می کرد که از رود نیل تا فرآت متعلق به اسرائیل است، اما عظمت این روز و راهپیمایی باعث شده تا آنها فقط به فکر بقای خویش باشند این نشان از تاثیرگذاری روز جهانی قدس است و باعث شده تا رژیم  صهیونیستی عقب نشینی کند.

,

فرماندار اهر حملات اخیر رژیم صهیونیستی را زمینه ای برای از بین رفتن این رژیم جعلی دانست و اظهار کرد: امروز این رژیم با وحشیگری هایی که درغزه انجام می دهد با هر جنایت برنامه از بین رفتن خود را می چیند و احساس می کند که با کشتار مردم مسلمان به پیروزی خواهد رسید ولی به اعتقاد ما خون بر شمشیر پیروز است.

,

وی ادامه داد: یقیناً این خون مردم مظلوم فلسطین بویژه کودکان معصوم که به زمین ریخته می شود گریبانگیر این رژیم خواهد شد انشاا... پیروزی مردم مظلوم فلسطین علی الخصوص مردم غزه را به چشم خواهیم دید، رژیم صهیونیستی و حامیان آنها به جزء روسیاهی و نفرتی که در سینه مردم بیشتر می شود دستاورد دیگری جز شکست نخواهند داشت.

,

صدیقی حضور مردم شهرستان اهر در این راهپیمایی را پر رنگ تر از همیشه دانست و عنوان کرد: ما به مردم شهرستان اهر اعلام می کنیم که در روز جهانی قدس بیشتر از سالهای گذشته حضور یابند و این حضور یعنی اعلام آمادگی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار و نفرت از حرکت های وحشیانه رژیم اشغالگر قدس و نظام استکباری است.

,

وی افزود: قطعاً مردم این حضور را برای خود وظیفه می دانند و با لبیک گویی به فرمایش مقام معظم رهبری بهتر از سالهای گذشته در خیابان های شهر اهر حضور خواهند یافت در این ارتباط نیز تمهیدات لازم انجام شده تا مردم عزیز از تمامی نقاط شهر بتوانند در راهپیمایی حضور یابند این راهپیمایی روز قدس از ساعت 11 از میدان شهرداری شروع و پس از طی خیابان های مختلف در کنار مزار شهدای گمنام شهر در پارک شیخ شهاب الدین اهری تجمع خواهند کرد تا قطعنامه قرائت شود بعد از راهپیمایی نیز نماز جمعه در این پارک اقامه خواهد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه