اخبار داغ

مشروح مراسم گرامیداشت سالروز حماسه پاوه؛

ماموستا قادری: هیچ هجمه‌ای نمی‌تواند بدنه اورامانات را نسبت به نظام خدشه‌دار کند/سردار نقدی: امنیت امروز اورامانات را بسیاری از کشورهای جهان ندارند

ماموستا قادری: هیچ هجمه‌ای نمی‌تواند بدنه اورامانات را نسبت به نظام خدشه‌دار کند/سردار نقدی: امنیت امروز اورامانات را بسیاری از کشورهای جهان ندارند
مراسم گرامیداشت سالروز حماسه پاوه با حضور شخصیت های کشوری و لشکری در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مرصاد، ماموستا ملا قادر قادری امروز پنج‌شنبه در مراسم گرامیداشت سالروز حماسه پاوه که با حضور آیت‌الله اراکی دبیر مجمع تقریب مذاهب، سردار نقدی معاون فرهنگی سپاه پاسداران، آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مسئولین کشوری و استانی در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد، ضمن خیرمقدم به حاضرین و گرامیداشت شهدای حماسه پاوه، گفت: من چند یادآوری مختصر دارم که به عرض برسانم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

وی  با بیان اینکه انقلاب اسلامی را خداوند در ۴ دهه نجات داده گفت:  از آنجمله در حصر پاوه بوده است و ۴ مورد موجب شکست حصر پاوه شد.

,

ماموستا قادری با بیان اینکه تنها نیروهای حادثه ساز مرداد ۵۸ دشمنان این انقلاب نبودند، گفت:  امروز باز هم ما دشمنانی داریم و این دشمنان به شیوه های مختلف علیه ما هستند.

,

وی اشاره ای نیز اشاره به دلاوریهای شهید چمران داشت و گفت: امروز نیز هزاران شهید چمران در دل ما هستند.

,

امام جمعه پاوه تصریح کرد: زمان پیروزی انقلاب، ایران اسلامی شاهد انواع ترفندهای دشمنان در نقاط مختلف بود و در آن زمان مردم با مشکلات زیادی مواجه بودند.

,

وی تصریح کرد: در آن زمان سپاه تازه متولد شده  و ارتش نیز دچار دوگانگی شده بود.  در آن اگر بنیانگذار انقلاب حفظ ارتش را توصیه نمی کردند امروز ما چون سایر ممالک دچار مشکل بودیم.

,

ماموستا قادری یادآور شد: در آن زمان ما بیش از یک هفته در پاوه درگیر بودیم و می گفتند تمام شهرهای مناطق کردنشین  ایران دست احزاب سیاسی است و پاوه باید تسلیم شود اما ما درگیر شدیم و مقاومت کردیم و خداوند هم توطئه دشمنان را خنثی کرد و این مردم بی گناه را خداوند تبارک و تعالی نجات داد.

,

وی اشاره ای به عوامل نجات پاوه داشت و تصریح کرد: انقلاب در ۲۲ بهمن ۵۷ پیروز شد اما پس از آن حادثه پشت حادثه و توطئه پشت توطئه روی کار آمد و امنیت برای طرفداران انقلاب نبود.

,

امام جمعه پاوه گفت: آنزمان ما ۳ خواسته شامل اینکه مرز ما روی بعثی ها مسدود شود، مسیر کرمانشاه پاوه امن شود و دیگر اینکه اسلحه فروشی به صورت آزاد در شهر  برچیده شود، داشتیم.

,

وی اشاره ای به حماسه پاوه نیز داشت و گفت: ۲۳ ماه رمضان بود که برای اولین بار به پاوه حمله شد و ما ۷ روز درگیر بودیم و علی رغم اینکه آب و برق قطع بود روزه بودیم و تنها ارتباط ما از طریق یک بیسیم با ژاندارمری ارتباط داشتیم.

,

ماموستا قادری ادامه داد: ما در این زمان حتی نماز جمعه را در فرمانداری پاوه برگزار کردیم و ۲۷ رمضان بود که ۳ پیام از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی صادر شد که از مردم پاوه تشکر شد و خواستار کمک به این مردم شدند.

,

وی تاکید و خاطرنشان کرد: لطف خدا، مقاومت مردم و اثرگذاری پیام بنیانگذار رهبری و حضور شهید چمران باعث شد شهر پاوه مقاومت کنند و تسلیم مخالفین نظام نشود و به دست آنان نیفتد.

,

امام جمعه پاوه یادآور شد: هجمه علیه جمهوری اسلامی ادامه دارد، دشمن ما با ما اعلام آتش بس نکرده، حصار اقتصادی هر روز باریکتر می شود، تحریم های یومیه داریم فتنه داعش(اگر چه از نظر فیزیکی تمام می شود، اما فکر آن می ماند) وجود دارد، وضعیت زندگی، اشتغال و معیشت مردم ما علیه نظام وجود دارد، لذا ما باید هشیار باشیم.

,

وی با اشاره به بیانات رهبری در خصوص مردم پاوه گفت: ایشان ۱۴ فروردین ۶۰ در پیامی از مردم پاوه تشکر کردند.

,

ماموستا قادری تاکید کرد:مردم اورامانات علی رغم مسائل و مشکلات موجود اراده‌های مصمم در دفاع از انقلاب اسلامی دارند. البته مسائل و مشکلات را به گوش مسئولین می رسانیم.

,

وی افزود: این مردم ۳۸ سال بوده اند و هیچ هجمه ای نمی تواند بدنه اورامانات را نسبت به این نظام خدشه دار کند.

,

سالروز حماسه آزاد سازی پاوه

, سالروز حماسه آزاد سازی پاوه,




 ملت ایران تفرقه پذیر نیست/دشمن را در خانه‌اش نابود می‌کنیم

,
,
,
,

 آیت الله محسن اراکی امروز پنج‌شنبه در مراسم گرامیداشت سالروز حماسه پاوه که در  مسجد جامعه این شهرستان برگزار شد، با ابراز خرسندی از حضور در این مراسم و بین مردم پاوه و تبریک این حماسه به مردم پاوه گفت: چند ویژگی بزرگ را خداوند متعال برای جامعه مومن بیان می کند که مهمترین آنها وحدت و یکپارچگی است.

,

وی با اشاره به محاصر پیامبر (ص) توسط دشمنان تصریح کرد: دشمنان می خواستند روحیه مردم مومن و جامعه مسلمان مدینه را با انتشار اخباری کذب و همراه با توطئه در این زمینه خراب کنند. اما یاران رسول الله (ص) در مقابل این جنگ روانی و تبلیغ دشمن گفتند، خدا برای ما کافی است و بهترین سرپرست و حامی برای ما خداوند است که نتیجه این مقاومت و ایستادگی آنان دو عنایت خداوند نسبت به این مردم بود.

,

وحدت و یکپارچگی عنایت خداوند به مردم مقاوم است

,

دبیرکل مجمع تقریب مذاهب، اولین عنایت خداوند را به این مردم مقاوم، وحدت و یکپارچگی در جامعه اسلام عنوان کرد و افزود: مردم با نعمت ولایت یکدست و یکصدا شدند و در برابر دشمن ایستادگی کردند و هر چه دشمن قویتر شد آنها قویتر شدند.

,

وی ادامه داد: عنایت خداوند رهبری الهی بود و همه مسمانان از کرد و ترک و عرب وفارس و... برادرند. چرا که همه آنها فرزندان یک پدر یعنی رسول الله (ص) هستند و همسران پیابر نیز مادران جامعه اسلامی هستند.

,

دعوت به تفرقه خروج از ولایت رسول‌الله است

,

آیت‌الله اراکی گفت: هر کس در جامعه اسلامی تفرقه  و دشمنی ایجاد کند، اینها هیچ رابطه‌ای با رسول‌ الله ندارند و رابطه خودشان را با رسول خدا (ص) قطع کرده اند.

,

وی ادامه داد: دعوت به تفرقه  خروج از رسول الله (ص) و جامعه ایمانی و ولایت رسول‌الله(ص) است.

,

دبیرکل مجمع تقریب مذاهب گفت: عنایت خداوند برای افراد مقاوم که در مقابل تبلیغات دشمن ایستادگی کرده و تحت تاثیر فضاهای مجازی و ماهواره و... قرار نمی گیرند و در مقابل تبلیغات کشورهایی چون انگلیس و آمریکا مقاومت می کنند، وحدت و یکپارچگی است.

,

فساد کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس عالمگیر شده است

,

وی با تاکید بر اینکه فساد کشورهای عربی حاشیه جنوبی خلیج فارس عالمگیر شده است، گفت: عالم از فساد، اسراف و کشت و کشتار آنها می گویند و اینها ننگ جامعه اسلام و عرب هستند.

,

آیت الله اراکی تصریح کرد: مومنینی که تحت تاثیر جوسازی اینها قرار نمی گیرند خداوند نعمت وحدت زیر سایه پرچم رسول الله را به آنها عنایت می کند.

,

چه کسی می‌تواند افتخارات مردم پاوه، ایران وشهید حججی را کسب کند؟

,

وی دیگر نتیجه مقاومت مسلمین را فضل الهی دانست و گفت: خداوند همواره در بین بشر یک جامعه برتر و الگویی انتخاب می کند که دیگر جوامع بشری از این جامعه الگو بگیرند، خدواند به این جامعه الگو جامعه تفضیل شده، برتری می بخشد.

,

دبیرکل مجمع تقریب مذاهب گفت: اولین خصوصیت جامعه ایمانی وحدت و یکپارچگی است که در نتیجه مقاومت و ایستادیگی زیر پرچم رسول الله به آنها اعطا می شود و دیگر خصوصیت جامعه ایمانی فضلیت است که ایران اسلامی در مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان اسلام کسب کرده اند و چه کسانی می توانند این افتخار مردم پاوه، ایران اسلامی و شهید حججی را به دست آورند؟

,

آیت الله اراکی

, آیت الله اراکی,

 

,


تنها قدرتی که منافع آمریکا را به خطر انداخته، ایران است

,
,

وی تاکید و یادآوری کرد: تنها قدرتی که منافع آمریکا را به تعبیر خودشان در منطقه تهدید می کند قدرت ایران است. آمریکا رسما اعلام می کند ما هر جا می رویم تنها مزاحم ما ایران است. این یعنی اعتراف به قدرت ایران، جمهوری اسلامی و قدرت ملت ایران.

,

آیت الله اراکی با بیان اینکه چه کسی توطئه آمریکا را در عراق، فلسطین، یمن  و سوریه خنثی کرد؟، گفت: قرار این بود که برای همیشه داستان فلسطین جمع شود، به دروغ به آنها وعده تشکیل دولت دادند و هم اکنون ۲۵ سال از این قول آنها می گذرد.

,

وی افزود: اسرائیل مرز مشخصی ندارد و ایران آن را به عنوان دولت به رسمیت نمی شناسد و تنها جایی که این مفهوم را در دنیا دارد جا می اندازد، ایران است.

,

نقش اثرگذار ایران بر سیاست منطقه

,

دبیرکل مجمع تقریب مذاهب  با بیان اینکه ایران  نقش اثرگذاری بر سیاست منطقه دارد، گفت: آمریکا و هم‌پیمانانش بدانند، ایران ملت تفرقه پذیر نیست ملت ایران در ۴۰ سال در مقابل همه توطئه های تفرقه انگیز ایستاد و روز به روز مردمانش یکپارچه تر با پیوند مستحکم تر و یکدل تر مقابل توطئه دشمنان می ایستند.

,

وی با تاکید بر اینکه ملت ما دشمن را در خانه خود نابود می کند، گفت: ما قوم رسول الله هستیم و قوم رسول الله اجازه نمی دهد دشمن به مرزهایش ورود کند و او را در خانه خود نابود می کند.

,


 امنیت امروز اورامانات را بسیاری از کشورهای جهان ندارند
 

,
,
,

 سردار نقدی امروز پنجشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز حماسه غرورآفرین آزادسازی پاوه اظهار داشت: امروز سالروز حماسه ای باشکوه از مردمی مقاوم و با ایمان و مجاهد است که برای همیشه در تاریخ خواهد ماند.

,

سردار نقدی با اشاره به حماسه شکست حصر پاوه گفت: پیوند مردم با ولایت معجزه خود را نشان داد و آمریکای جنایتکار که از مردم شکست خورده بود، برای بر هم زدن امنیت ایران در کردستان و ... برنامه ریزی کرد و اولین حرکات مسلحانه مزدوران آمریکا با ایران از این مناطق شروع شد و خان زادگان و اشراف زادگان و زمین خواران بزرگی را که سالها در عراق نگه داشته بود برای چنین روزی مسلح کرد و عده ای را فریب داد و به جان مردم انداخت.

,

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: بصیرت بالا و فهم و ایمان مردم این منطقه و پیوند آنها با ولایت و روحانیت و اولی الامر این توطئه بزرگ را خنثی کرد.

,

وی بیان کرد: امروز میبینیم شهید حججی و سردار اسکندری و بزرگان زیادی را در سوریه و عراق سر میبرند، سر بریدن از همان موقع بوده است، امروز اگر آمریکا به بیمارستان قندوز بیرحمانه حمله میکند و معذرت خواهی هم نمی کند این سنت را از اول در میان آمریکایی ها در پاوه دیدیم تااین قساوت موجب تسلیم مردم شود اما مردم فقط خط ولایت را انتخاب کردند و آن حماسه بزرگ را آفریدند.

,

سردار نقدی گفت: امروز امنیتی که در کردستان و اورامانات داریم در بخش اعظمی از کشورهای دنیا نداریم، این حماسه جهان اسلام را بیداری بخشید، ایثارگری و مقاومت را نشان داد، مردم فلسطین با دست خالی پنجمین ارتش بزرگ دنیا را سه بار شکست داد، حزب الله لبنان دو بار پوزه ارتش به ظاهر شکست ناپذیر اسرائیل را به خاک مالید و اینها از مقاومت ملت ما الهام گرفته بود.

,

این مسئول اظهار داشت: اگر روزی پرچم انقلاب اسلامی در پاوه در زیر تیربار و خمپاره گروهکها بود امروز در شمال آفریقا و دریای مدیترانه و دریای سرخ و در یمن قهرمان در اهتزاز است و هر روز پیروزی های بزرگتری رقم می خورد.

,

وی بیان کرد: وقتی آمریکا دید که خط مشی ملی گرایی و کمونیسم و سوسیالیست جواب نمی دهد، خود را در لباس اسلام دروغین پیاده کرد و تکفیری ها را در کشورهای مختلف که تا مرفق دستشان به خون آلوده است برای پیاده کردن خط مشی استکباری خود به کار گرفت، برای آنها کابوسی وحشتناک بود که مرزهای ایران به فلسطین راه یابد.

,

سردار نقدی

, سردار نقدی,

 

,

سردار نقدی افزود: بنا بر اطلاعات مکتوب وزیر خارجه سابق آمریکا، داعش را آمریکایی ها درست کردند و هدف آنها ایجاد تفرقه میان امت اسلام است زیرا میدانند که اگر امت اسلام به وحدت برسد اسرائیل باقی نمی ماند.

,

وی بیان کرد: دومین هدف آمریکا از روی کار آوردن داعش این است که جلوی مرزها را بگیرند و راه امت اسلام با فلسطین بسته شود، امروز میبینیم که داعش مجروحان خود را در اسرائیل معالجه میکند و خجالت هم نمی کشند که با اسرائیل عکس میگیرند، سر جوان ایرانی و سوری را به راحتی میبرند اما زخم کوچکی به تن آمریکا و اسرائیل نخواهند انداخت.

,

سردار نقدی افزود: سومین هدف آمریکا از روی کار آوردن داعش این است که جوانان زیادی که در کشورهای اروپایی به اسلام گرویدند را فریب دهد و به قتلگاه ببرد، آمریکا میخواهد از تجهیز داعش و تکفیری ها آبروی اسلام را ببرد اما امروز اسلام در دنیا آبرو و عزت زیادی دارد.

,

وی با اشاره به اینکه موج گرویدن به اسلام در جهان در حال فزونی است، گفت: پنجاه سال دیگر اکثریت کشور انگلستان مسلمان خواهند بود فرانسه کمتر از یک قرن دیگر مسلمان می‌شود و لذا آمریکا از این مهم وحشت دارد و به اسم اسلام جنایات وقیحی را انجام میدهد.

,

سردار نقدی با اشاره به جنایات گروهکهای ضد انقلاب در پاوه گفت: این جنایتکاران سر بریدن در بیمارستان پاوه را انکار کردند اما امروز تکفیری ها جلوی دوربین انسان را سر میبرند، اسیر اردونی را در قفس زنده زنده میسوزانند و فیلم میگیرند و منتشر میکنند تا چهره اسلام را اینگونه معرفی کنند، این ماموریت اسرائیل است که اسلام را زشت و بی‌رحم جلوه دهد تا هیچ اروپایی و آمریکایی رغبت نداشته باشد که به اسلام بگرود.

,

وی بیان کرد: اینها تلاش کردند تا از میان ایران یارگیری کنند اما ناکام ماندند، دیدند که حمص و عرسال و موصل آزاد شد، آمریکا توطئه جدیدی به نام استقلال کردستان عراق را مطرح کرد و میدانند که این کار شدنی نیست زیرا سلاح تکفیری ها روی زمین افتاده و به دنبال این هستند که مسلمانان را به جان هم بیندازند. همه برای آزادی فلسطین رزم دیده هستند،

,

وی مردم حماسه ساز پاوه را افتخار اسلام و ملت ایران دانست و افزود: آمریکا خود را در حال مرگ میبیند. ما فداکاری مردم پاوه را مدیون اولی الامر و پیوند ولایت و مردم میدانیم، ما پای خط ولایت ایستاده ایم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه