اخبار داغ

پس از 41 روز بازداشت در عربستان:

امام جمعه موقت جیرفت به وطن بازگشت+تصاویر استقبال

امام جمعه موقت جیرفت به وطن بازگشت+تصاویر استقبال
حجت الاسلام علی عارفی امام جمعه موقت جیرفت پس از 41 روز بازداشت و ممنوع الخروجی در عربستان صبح امروز با استقبال مردمی وارد فرودگاه کرمان شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل ازبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دقیانوس:حجت‌الاسلام دکتر علی عارفی امام جمعه موقت جیرفت و رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان که روز نیمه شعبان هنگامی  که جهت زیارت به قبرستان بقیع رفته بود با مواجهه با یکی وهابیون حاضر در بقیع که به ائمه اطهار و شهدای بقیع  توهین کردبه همراه  یکی از روحانیون شهرستان شاهرود به این اهانت اعتراض می کنند که با ضرب و شتم و بازداشت از سوی سربازان سعودی روبرو می‌شوند. 

, شبکه اطلاع رسانی دانا, به گزارش پایگاه اطلاع رسانی , دقیانوس, :حجت‌الاسلام دکتر علی عارفی امام جمعه موقت جیرفت و رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان که روز نیمه شعبان هنگامی  که جهت زیارت به قبرستان بقیع رفته بود با مواجهه با یکی وهابیون حاضر در بقیع که به ائمه اطهار و شهدای بقیع  توهین کردبه همراه  یکی از روحانیون شهرستان شاهرود به این اهانت اعتراض می کنند که با ضرب و شتم و بازداشت از سوی سربازان سعودی روبرو می‌شوند. ,

گفتنی است :در دادگاهی که سه روز پیش در شهر مدینه تشکیل شد دفاعیات حجت الاسلام علی عارفی و حجت الاسلام مظفری روحانی اهل شهرستان شاهرود پذیرفته و اجازه خروج آنها از کشور عربستان صادر شد و آنها ۳۱ تیرماه از فرودگاه جده به سمت دوبی پرواز کردند و سپس از دوبی به سمت فرودگاه امام خمینی(ره) تهران حرکت کردند و امروز اول مرداد ماه وارد فرودگاه کرمان شدند.

, ا,

 حجت الاسلام  عارفی  در جمع استقبال کنندگان از وی در فرودگاه کرمان گفت: این حضور توجه شما را به خاندان نبوت می رساند و من به جرم اینکه مدافع مکتب اهل بیت عصمت و طهارت بودم مدت طولانی را در زندان آل سعود و وهابیت به سر بردم.
وی بیان کرد: البته شما می دانید که سلفیون و وهابیون با برادران اهل سنت ما متفاوت هستند؛ اینها صهیونیست مسلمان هستند زیرا ما سه قسم صهیونیست داریم که شامل صهیونیست یهود، صهیونیست مسیح و صهیونیست مسلمان است.
وی گفت: اینها همه تربیت شده صهیونیست هستند برای اینکه مردم را از دین بیزار کنند خشونت خاص خود را نشان می دهند تا مردم از دین متنفر شوند.
مسوول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی کرمان افزود: آنها سر می برند و الله اکبر می گویند و همان اسلامی که این همه به اخلاق نیک سفارش کرده است یک اخلاق زشت را از اسلام به دنیا معرفی می کنند.

,
,
,
,

علی عارفی (5) علی عارفی (3) علی عارفی (4) علی عارفی (2) علی عارفی (1)

, علی عارفی (5), علی عارفی (5), علی عارفی (3), علی عارفی (3), علی عارفی (4), علی عارفی (4), علی عارفی (2), علی عارفی (2), علی عارفی (1), علی عارفی (1),

عکس:امیرعباس فرقانی/انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه