اخبار داغ

نماینده شهرضا و دهاقان در مجلس:

تکیه بر غیرت مردان و خروش عفت زنان راه عزت و پیشرفت کشور است

تکیه بر غیرت مردان و خروش عفت زنان راه عزت و پیشرفت کشور است
نماینده مردم شهرضا و دهاقان گفت: باید به قشقایی و شهدایش افتخار کنیم که ارتش متجاوز انگلستان را در جنوب ایران عزیز، زمین گیر کرد و خون پاک مردان و زنانش، سدی آهنین در مقابل انگلیسی ها شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازدهاقان بیدار؛ سمیه محمودی در گفتگویی به مناسبت برگزاری چهارمین یادواره شهدای قشقائی  شهرستان دهاقان با اشاره به اینکه پرچم شهادت، پرچم عزتی است که از محمد و آل محمد(ص) برای ملت ما به یادگار مانده است گفت: خوشا به حال کسانی که در این وانفسای زندگی و روزمرگی ها، به هوش و بیدار هستند که خط شهادت گم نشود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دهاقان بیدار,

نماینده شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی افزود: در اهتزاز نگه داشتن نام شهیدان عزیز، همان برپا داشتن پرچم ملتی است که افراد شقی، می خواهند آن را نابود کنند.

,

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران با تکیه بر غیرت مردان و خروش عفت زینبی زنانش، به همگان خواهد فهماند که برخلاف خواست طاغوت های زمان دست در دست نور مطلق و خدایی که خود پاسدار حرمت خون شهیدانش است، راه عزت و پیشرفت را طی می کند.

,

محمودی با اشاره به برگزاری یادواره ایل قشقایی افزود: مردان و زنان ایل بزرگ قشقایی بار دیگر پرچم عزت و سربلندی خود را بر دست گرفته اند و تحت عنوان یادواره شهدا، مشق غرور مقدسی را می کنند که در طول تاریخ درخشان قشقایی، همواره تحت لوای اسلام عزیز و تشیع ناب باعث سرفرازی ملت قهرمان ایران شده اند.

,

وی با اشاره به اینکه ایام الله در تاریخ بسیار زیاد است اذعان کرد: تاریخ قشقایی نیز پر از روزهایی است که ایام الله نامیده می شود و ذکر ایام الله نیز باعث خدایی تر شدن جان ها می شود.

,

محمودی تصریح کرد: باید به قشقایی و شهدایش افتخار کنیم که تحت لوای ولایت فقیه زمان ارتش متجاوز انگلستان را در جنوب ایران عزیز، زمین گیر کرد و خون پاک مردان و زنانش، سدی آهنین در مقابل انگلیسی ها شد .

,

نماینده مردم شهرستان های دهاقان و شهرضا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه  قشقایی ها با خمینی کبیر(ره) در روزهای سخت انقلاب اسلامی، با تقدیم اولین شهیده، بانو باختر بیگلری همراهی کردند افزود: قشقایی ها، سرداران، امیران و همه شهیدان قشقایی حسین زمان را در کربلای جبهه های دفاع مقدس، تنها نگذاشته و نمی گذارند.

,

محمودی با اشاره به اینکه در میان ایل قشقایی زندگی می کند و می داند که مردان و زنان ایل قشقایی  به مولا و مقتدای آزادگان، حضرت حسین ابن علی علیه‌السلام و علمدار دلاورش عباس(ع) تعلق خاطر دارند گفت: ایل قشقائی، عباس حسین زمان بود، به همان وفاداری، به همان شجاعت و در همان تراز دلدادگی هستند.

,

وی با تبریک به ایل قشقایی به دلیل وفاداری به آرمان و راه شهیدان عزیز،  اظهار کرد: همچنان راه پر افتخار شهادت ادامه دارد، چه آنجا که کینه دشمن، جان دانشمندان هسته‌ای ما را هدف گرفت و شهید قشقایی فرد پر کشید، و چه آنجا که حریم حرم اهل بیت مقصد جنایتکاران تکفیری شود و امثال شهیدان مرادی سینه خود را هدف دشنه سفاکان کنند.

,

محمودی افزود: از خداوند بزرگ می خواهم که همه ما را رهرو راستین شهدای عزیز در سایه پر برکت رهبری معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت اله خامنه ای(مدظله العالی) قرار دهد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه