اخبار داغ

با معرفی نخستین امام جمعه؛

اولین نماز جمعه دهستان نصرآباد برگزار شد+تصاویر

اولین نماز جمعه دهستان نصرآباد برگزار شد+تصاویر
اولین نماز جمعه دهستان نصرآباد شهرستان تفت با معرفی «حجت الاسلام مهدی قانعی» به عنوان اولین امام جمعه این منطقه برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به  نقل از  صبح تفت، پیش از ظهر امروز در طی مراسمی با حضور پرشور مردم دهستان نصرآباد، فرماندار و بخشدار مرکزی تفت، رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان یزد و جمعی از مسئولان محلی اولین امام جمعه دهستان نصرآباد معرفی و اولین نمازجمعه در این دهستان اقامه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح تفت,

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان در این مراسم با گرامیداشت داشت و یادخاطره شهید حججی، گفت: انقلاب اسلامی ایران امروز به واسطه شهید حججی باردیگر به نقاط مختلف جهان شناسانده شد.

,

«حجت الاسلام شریفی» با اشاره به برگزاری اولین نمازجمعه در دهستان نصرآباد گفت: چند سالی است که شما مردم درخواست برگزاری نمازجمعه را در منطقه خود دارید که با پیگیری ها مستمر موفق به احقاق آن شدیم و اکنون در 27 نقطه استان یزد نمازجمعه با حضور پرشور مردم برگزار می شود.

,

وی با قرائت حکمی حجت الاسلام والمسلمین « مهدی قانعی» را به عنوان امام جمعه دهستان «نصرآباد» معرفی و گفت: قانعی، فردی جوان، پرشور، باانگیزه، انقلابی و فرهنگی است که ان شاالله  بتواند هر چه بیشتر به روند رو به رشد این منطقه کمک کند.

,

همچنین در اقدامی زیبا حکم امام جمعه دهستان «نصرآباد» توسط پدر شهید جلالی به وی اهدا شد.

,

گفتنی است دهستان نصرآباد با 10 هزار نفر جمعیت در بخش مرکزی شهرستان تفت و مرکز آن در فاصله60 کیلومتری غرب شهر یزد واقع است.

,

انتهای پیام/م*

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه