اخبار داغ

مدیرکل بیمه ایران مازندران:

تمامی پرونده‌های خسارت طوفان سال گذشته مازندران پرداخت شد

تمامی پرونده‌های خسارت طوفان سال گذشته مازندران پرداخت شد
مدیرکل بیمه ایران مازندران با بیان اینکه تمامی خسارت طوفان شهریور ماه سال گذشته پرداخت شده است، گفت: در این رابطه 600 پرونده در شعب بیمه ایران مازندران تشکیل شده بود که تمامی آنها پرداخت شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، بهرام دارایی در گفت‌و‌گو با بلاغ، با بیان اینکه تمامی خسارت طوفان شهریور ماه سال گذشته پرداخت شده است، اظهار کرد: در این رابطه 600 پرونده در شعب بیمه ایران مازندران تشکیل شده بود که تمامی آنها رسیدگی و مبالغ نیز پرداخت شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

وی افزود: بیمه ایران مازندران در خسارت طوفان سال گذشته با درک خسارت‌های وارد شده، تسهیل و تسریع در پرداخت خسارت‌ها را در دستور کار خود قرار داد، به گونه‌ای که برخی از خسارت‌ها در محل حادثه به خسارت‌دیدگان پرداخت شد.

مدیرکل بیمه ایران مازندران با بیان اینگه نگاه افراد جامعه نسبت به نیازها متفاوت شده است، تصریح کرد: این تفاوت موجب شده تا نیاز به بیمه نیز هر روز بیشتر احساس شود.

دارایی، نفوذ بیمه در ایران را کمتر از میانگین جهانی برشمرد و بیان کرد: نفوذ بیمه در کشور 2.1 است اما در مازندران به 3.7 رسیده است.

وی با بیان اینکه فروش بیمه‌نامه سال 95 بیمه ایران، 16 درصد رشد داشته است، خاطرنشان کرد: این مقدار در سال 94، 7 درصد بود که در سال 95، به 21 درصد رسید.

مدیرکل بیمه ایران مازندران ادامه داد: 909 هزار نوع بیمه‌نامه در سال 95 در مازندران به مشتریان بیمه ایران ارائه شد که از این مقدار 512 هزار پرونده خسارت تشکیل و پرداخت شد.

دارایی با بیان اینکه از نظر تعداد بیمه‌نامه‌ها نسبت به سال 94، 10 درصد رشد داشته‌ایم، تاکید کرد: این در حالی است که میزان پرداختی بیمه ایران در مازندران سال 95 نسبت به سال 94، 14 درصد بوده است.

وی اضافه کرد: سال گذشته بیمه ایران در مازندران روزانه 15 میلیارد ریال خسارت پرداخت کرده است که نشان می‌دهد بیمه ایران به دنبال ارائه خدمت صادقانه به مشتریان خود بوده است.

مدیرکل بیمه ایران مازندران با بیان اینکه 40 درصد سهم بازار بیمه کشور در اختیار بیمه ایران قرار دارد، اظهار کرد: ذخایر فنی بیمه ایران 104 هزار میلیارد ریال و توانگری مالی آن نیز یک است.

دارایی به سرانه بیمه عمر اشاره کرد و گفت: سرانه بیمه عمر در دنیا 370 دلار است، این در حالی است که سرانه بیمه عمر در ایران به 4 دلار رسیده است.

وی در پایان رتبه بیمه‌های تجاری کشور را 56 دنیا و ششم خاورمیانه دانست و تصریح کرد: کل فروش بیمه عمر در ایران در سال 94، 27 هزار میلیارد ریال بوده که در سال 95 به 37 هزار میلیارد ریال رسیده که نشان از رشد 36 درصدی دارد.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/ 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه