اخبار داغ

قهرمان پاورلیفتینگ ایران:

چنانچه شرایط اعزامم به مسابقات آسیایی فراهم شود قطعاً طلا می‌گیرم

چنانچه شرایط اعزامم به مسابقات آسیایی فراهم شود قطعاً طلا می‌گیرم
قهرمان پاورلیفتینگ و رکورددار تک حرکت پرس سینه ایران گفت: چنانچه هزینه اعزامم (در قالب تیم ملی) به مسابقات آسیایی مالزی تأمین شود، قطعاً طلا می‌گیرم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای چناران، مسابقات قهرمانی پاورلیفتینگ کشور (جایزه بزرگ) در رده سنی مستر ۱ در شهر مبارکه استان اصفهان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای چناران, .,

 

,

۴۰ ورزشکار در قالب ۱۶ تیم در رقابت با پولاد سرد، خود را محک زدند که درنتیجه آن سید محمد حسینی در دسته ۱۲۵ کیلوگرم از شهرستان چناران در تک حرکت پرس سینه، وزنه ۲۵۰ کیلویی را روی سینه برد و مدال طلای این مسابقات را بر گردن آویخت.

, .,

 

,

حسینی با این پیروزی به اردوی تیم ملی پاورلیفتینگ (پرس سینه) کشور و مسابقات آسیایی مالزی دعوت شد؛ اما اگر این بار هم مثل سالهای گذشته هزینه اعزام ورزشکاران پاورلیفتینگ به مسابقات کشوری فراهم نشود بازهم رکورددار تک حرکت پرس سینه ایران امکان حضور در این رقابت‌ها را نخواهد داشت.

,

 

,

وی ۲۰ قهرمانی استان و شش قهرمانی کشور را در کارنامه دارد و سه سه بار نیز قهرمان قهرمانان ایران شده است.

, .,

 

,

حسینی در شش دوره جهت حضور در رقابت‌های انتخابی قهرمانان آسیا و اروپا دعوت شده است؛ اما به دلیل کمبود بودجه نتوانسته است در این رقابت‌ها حضور پیدا کند.

, .,

 

,

او به ندای چناران گفت: هیئت پاورلیفتینگ حدود نیمی از هزینه اعزام به مسابقات بین‌المللی را تأمین می‌کند و الباقی هزینه که حدود پنج میلیون تومان است، به عهده خود ورزشکاران است.

, ندای چناران,

 

,

رکورددار تک حرکت پرس سینه ایران ادامه داد: با این رکوردی که در ایران دارم اگر در رقابت‌های روسیه شرکت می‌کردم، مدال می‌گرفتم. اگر می‌خواستم در مسابقات شرکت کنم می‌بایست ماشینم رو می‌فروختم که حاضر به این کار نشدم.

,

 

,

حسینی افزود: اگر بتوانم در رقابت‌های مسابقات آسیایی که آبان ماه سال جاری در مالزی برگزار می‌شود، شرکت کنم، قطعاً طلا می‌گیرم.

,

 

,

امیدواریم امسال با کمک مسئولان ورزشی استان و شهرستان چناران، هزینه اعزام این قهرمان کشوری جهت درخشش در مسابقات آسیایی فراهم شود.

,

انتهای پیام/

, /]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه