اخبار داغ

ربیعی:مزد به میزان تورم افزایش می‌یابد

ربیعی:مزد به میزان تورم افزایش می‌یابد
وزیر رفاه گفت: برنامه ما این است که علاوه بر رونق اقتصادی، امنیت شغلی هم بالا رود؛ همچنین افزایش مزد به میزان تورم و افزایش کمک‌خرید به بازنشستگان باید ادامه پیدا کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عصر امروز یکشنبه 29 مرداد در حاشیه اولین جلسه هیات دولت دوازدهم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تلاش برای فقرزدایی مطلق آغاز خواهد شد؛ همچنین یک تعداد از افراد که به مرور زمان می‌توانند دارای درآمد شوند، به‌صورت پلکانی مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: امروز رییس جمهور بحث بیکاری و اشتغال را تکلیف همه دولت خواند و این موضوع دیگر فقط بر عهده ما نیست و در احکامی که به وزرا خواهند داد یک بند آن درباره اشتغال خواهد بود.

,

ربیعی تاکید کرد: کاری که در این دوره صورت می گیرد این است که علاوه بر رونق اقتصاد امنیت شغلی هم بالا رود؛ همچنین افزودن مزد به تورم و افزایش کمک خرید به بازنشستگان باید ادامه پیدا کند.

,

وی تصریح کرد: وزارت کار بسیار بزرگ است و همه با آن سر و کار دارند و قطعاً یک جای بزرگ، بی‌اشکال نیست، بنابراین برای من خیلی سخت بود تا بتوانم نمایندگان را قانع کنم؛ این تعداد رای یعنی رای کامل مجلس.

,

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره حاشیه‌های بحث کار ورزی گفت: این حاشیه‌ها حرف و حدیث است و این تجربه جهانی است و طرح قابل قبولی است که کشورها انجام دادند؛ انشاء الله حمایت بیمه‌ای خواهند شد؛ من خودم این طرح را در چند کشور دیدم و کاری نکردم که حقوق کارگر از بین برود این را مطمئن باشند.

,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه