اخبار داغ

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو مطرح کرد؛

نمایندگان آذربایجان‌‌شرقی پیگیر رفع معضلات محور تبریز-ارومیه هستند/ به‌‌خاطر مشکلات مالی احداث تونل «سرای» متوقف شد

نمایندگان آذربایجان‌‌شرقی پیگیر رفع معضلات محور تبریز-ارومیه هستند/ به‌‌خاطر مشکلات مالی احداث تونل «سرای» متوقف شد
بیگی با اشاره به وضعیت نامناسب محور تبریز-ارومیه، از پیگیری به جدّ نواقصات این محور خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمدعلیرضا بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی آناج با ابراز تأسف از وضعیت نابسامان محور تبریز-ارومیه، اظهار داشت: نمایندگان دو استان آذربایجان‌شرقی و غربی، از سال گذشته پیگیر وضعیت این محور بودند و دولت از سال گذشته متعهد شده بود تا مشکلات و معضلات این محور را بررسی و رفع سازد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی افزود: متأسفانه به دلیل کمبود منابع مالی در این محور، تعهد آنها عملی نشده و تا به امروز این پروژه توانایی اجرایی را پیدا نکرده است.

,

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو با بیان اینکه با توجه به تشکیل دولت جدید ما نیز پیگیر مطالبات خود در استان خواهیم بود، خاطرنشان کرد: در کنار پروژه تبریز-ارومیه، سایر پروژه‌ها اعم از اهر، خواجه-ورزقان، سراب، آزادراه تبریز-بازرگان و آزادراه تبریز-آذرشهر را نیز پیگیر خواهیم بود و این پروژه‌ها جزء مطالبات مردم آذربایجان و نمایندگان این استان است.

,

وی در خصوص احداث تونل سرای در محور تبریز-ارومیه، اذعان داشت: اولویت این محور، بررسی و رفع مشکلات این جاده بوده و بیشتر مردم بر این خواستارند تا معضلات این محور رفع شود، چراکه احداث تونل امری علی‌حده است و احداث آن می‌تواند به ارزش‌های این محور اضافه سازد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه