اخبار داغ

امام جمعه رودبار جنوب :

صنعت دفاعی کشور نماد خودباوری، تحریم شکنی و تحقق اقتصاد مقاومتی است

صنعت دفاعی کشور نماد خودباوری، تحریم شکنی و تحقق اقتصاد مقاومتی است
امام جمعه شهرستان رودبارجنوب گفت: صنعت دفاعی کشور نماد خودباوری، تحریم شکنی و تحقق اقتصاد مقاومتی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین عباس گروهی امام جمعه شهرستان رودبارجنوب در گفتگو با خبرنگار رودبار ما با گرامیداشت 31مردادماه روز صنعت دفاعی گفت: بحث دفاع به طور کلی از نظر دین مبین اسلام یک مسأله ای بسیار مهم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما,

امام جمعه شهرستان رودبار جنوب بیان داشت: تقویت صنعت دفاعی کشور از ارکان مهم صیانت و حفاظت از تمامیت ارضی و استقلال جمهوری اسلامی ایران است و در این شرایط حساس افزایش قدرت بازدارندگی و دفاعی برای مقابله با دشمن ضروری است.
وی تصریح کرد: امروز به برکت توان دانشمندان صنعت دفاعی کشور ایران امکان تولید موشک، تجهیزات نظامی و دفاعی را یافته و با اقتدار در مقابل تمامی قدرت های جهان ایستاده است.

,
,

بومی‌سازی صنعت دفاعی مهم‌ترین دستاورد نیروهای مسلح است

, بومی‌سازی صنعت دفاعی مهم‌ترین دستاورد نیروهای مسلح است,

امام جمعه شهرستان رودبارجنوب اظهار داشت: صنعت دفاعی کشور نماد خودباوری، تحریم شکنی و تحقق اقتصاد مقاومتی است و  نماد پیشتازی ملت ایران در عرصه اقتدار دفاعی است دشمنان نظام از پیشرفت صنعت دفاعی ایران به شدت هراسانند.

,

این مسوول عنوان کرد: صنعت دفاعی کشورمان هر روز توسط جوانان خلاق بروز رسانی و بومی سازی می شود و در این صنعت همیشه چند قدم از دشمنان جلوتر هستیم و امروز نظام جمهوری اسلامی در سایه ولایت فقیه یکی از مقتدرترین و مستقل ترین  کشورهای دنیا محسوب می شود.

,

وی خاطر نشان کرد: همه دوستان و دشمنان نظام و انقلاب جمهوری اسلامی بدانند که ما بر سر امنیت و آرامش کشورمان با هیچ کسی شوخی و مذاکره ای نخواهیم کرد.
گروهی با تاکید برضرورت افزایش توانمندی کشور در عرصه هوا و فضا، قدرت موشکی، دریایی و عرصه زمینی گفت: تقویت تولیدات دفاعی بعنوان راهبرد بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران ،مانع دست اندازی به ملت رشید و شجاع ایران اسلامی می شود.

,
,

وی افزود: امروز به حول و قوه الهی ما در صنعت دفاعی به حدی پیشرفت داشته ایم که فرماندهان نیروهای مسلح بویژه سپاه با صراحت به دشمن اعلام می کنند که اگر دست از پا خطا کنید، جاهای حساس شما مثل تلاویو و حیفا که محل تولد فرزند ناخلف آمریکا یعنی رژیم صهیونیستی را با خاک یکسان می کنیم.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه