اخبار داغ

اطلاعیه ایران خودرو پیرامون برخی تخلفات در فروش خودرو؛

وجه خرید محصولات صرفا به حساب ایران خودرو واریز شود

وجه خرید محصولات صرفا به حساب ایران خودرو واریز شود
گروه صنعتی ایران خودرو با صدور اطلاعیه ای نسبت به مشکلات ناشی از تخلف شرکت "خودرو تجارت یکتا" واکنش نشان داد و اعلام کرد طی این رویداد متضرر شده و پیگیری های حقوقی لازم برای احقاق حق خود را انجام خواهد داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به گزارش ایکوپرس،‌ در این اطلاعیه آمده است: گروه صنعتی ایران خودرو ضمن ابراز تاسف درخصوص مشکلات پیش آمده برای برخی هموطنان که محصولات این شرکت را از یک شرکت خصوصی به نام "خودرو تجارت یکتا" خریداری کرده اند، به اطلاع می رساند که شرکت مذکور هیچ گونه ارتباط و وابستگی به گروه صنعتی ایران خودرو نداشته و ندارد، اما در جهت احقاق حقوق و حمایت از شهروندان و در کنار آنها، هرگونه همکاری را از طریق مراجع قضایی و انتظامی به عمل خواهد آورد.
 
 
بدیهی است گروه صنعتی ایران خودرو نیز از نظر معنوی در این رویداد متضرر شده است و پیگیری های حقوقی لازم جهت احقاق حق خود را به عمل خواهد آورد. این گروه صنعتی در راستای تنویر افکار عمومی توجه به نکات زیر را ضروری می داند:
 
شرکت "خودرو تجارت یکتا" که اقدام به دریافت وجه جهت فروش محصولات گروه صنعتی ایران خودرو کرده، دارای شخصیت حقوقی مستقل بوده است.
 
سوابق بررسی شده حاکی است هیچ شخصیت حقیقی یا حقوقی، قراردادی با ایران خودرو برای خرید این محصولات منعقد نکرده و در فرآیند انعقاد قرارداد و فروش این محصولات هیچ وجهی از سوی مشتریان و شرکت "خودرو تجارت یکتا" به حساب ایران خودرو واریز نشده است.
 
گفتنی است که مدیریت شرکت خودرو تجارت یکتا و نمایندگی تعلیق شده 5054 ایران خودرو، یک نفر بوده، ولی کلیه تخلفات و سوءاستفاده های اخیر در قالب شرکت "خودرو تجارت یکتا" که ارتباطی با گروه صنعتی ایران خودرو ندارد، صورت گرفته است. قراردادهای منعقد شده نیز با شرکت "خودرو تجارت یکتا" و ممهور به مهر این شرکت بوده است.
 
شایان ذکر است، گروه صنعتی ایران خودرو بارها اعلام و تاکید کرده که هموطنان عزیز در هنگام خرید محصولات این خودروساز، وجوه خود را صرفا به حساب این شرکت واریز کرده و اکیدا از پرداخت وجه نقد و یا واریز به حساب های غیر، خودداری کنند. این موضوع در قراردادهای رسمی گروه صنعتی ایران خودرو با مشتریان نیز به صراحت درج و مورد تاکید قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه