اخبار داغ

شهردار زنجان خبر داد

ابلاغ چارت سازمانی مصوب شهرداری زنجان/ دوازدهمین دوره آش ایرانی در گاوازنگ زنجان برگزار می‌شود

ابلاغ چارت سازمانی مصوب شهرداری زنجان/ دوازدهمین دوره آش ایرانی در گاوازنگ زنجان برگزار می‌شود
شهردار زنجان با بیان اینکه چارت سازمانی مصوب شهرداری زنجان ابلاغ شده است، گفت: در اردیبشهت‌ماه سازمان تفصیلی شهرداری زنجان مشتمل بر پنج حوزه معاونت، سه شهرداری منطقه، 19 سطح مدیریتی و 10 سازمان به شهرداری زنجان ابلاغ شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حبیب یگانه امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، با اشاره به سازمان‌های جدید و نوپا همانند سازمان فرهنگی و اجتماعی و سازمان سرمایه گذاری و جلب مشارکتهای مردمی شهرداری سازمانهای جدیدی هستند، اظهار داشت: بسیاری از مشکلاتی که اکنون در سیستم اداری و سازمانی داریم ناشی از عدم اجرای چارت سازمانی و عدم انطباق چارت سازمانی با وضعیت موجود هست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی خاطر نشان کرد: بیش از 15 سال است که شهرداری منطقه سه تاسیس شده است اما تاکنون مصوبه این از وزارت کشور اخذ نشده بود که با ابلاغ چارت جدید این مشکل حل شد.

,

شهردار زنجان با بیان اینکه با ابلاغ چارت جدید توسعه نیروی انسانی و تخصص گرایی در اولویت کار ما قرار گرفت، ادامه داد: امیدواریم تعداد زیادی از همکاران ما در آزمون داخلی که قرار است برگزار شود بتوانند شرایط تبدیل وضعیت را داشته باشند و بتوانیم شرایط قراردادی این همکاران را حل کنیم.

,

یگانه با اشاره به اینکه جشن فرهیختگان خانواده بزرگ شهرداری زنجان برگزار می‌شود، ابراز کرد: فرزندان و کارکنان در مجموعه شهرداری که توانسته‌اند در سال تحصیلی گذشته عناوینی را کسب کنند، وارد دانشگاه شوند یا فارغ‌التحصیل شوند طبق سنوات سالهای گذشته برگزار می‌شود.

,

وی از برگزاری پیاده روی بزرگ خانوادگی در روز جمعه خبر داد و گفت: این مراسم از شبکه سوم سیما به صورت مستقیم پخش خواهد شد.

,

شهردار زنجان از حوزه‌های متولی و دخیل در امر از جمله حوزه فرهنگی، خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک خواست تا مقدمات حضور پرشور خانواده‌ها را فراهم کنند، گفت: قرار است زنجان حدود دو ساعت روی آنتن شبکه سراسری باشد انتظار این است که اهتمام لازم در همه حوزه‌ها باشد تا بتوانیم تصویری زیبا از شهر زنجان با دوربین مخابره کنیم.

,

یگانه با اشاره به اینکه شهر زنجان به عنوان یک شهر تمیز شناخته شده است، ادامه داد: حوزه‌های مختلف در بحث نظافت، اطلاع رسانی، فرهنگی و غیره اهتمام لازم را داشته باشند چرا که دهها هزار نفر در این مراسم حضور خواهند داشت که فرصت خوبی برای ارائه پیامهای شهروندی را مطرح کرده و هم در خصوص مشارکت گرفتن از شهروندان برای پرداخت عوارض و سایر مشارکتها و بروشورهای فرهنگی در طول مسیر ارائه داد.

,

وی با اشاره به آمادگی اتوبوسرانی برای انتقال شهروندان از نقاط مختلف سطح به میدان سرباز گمنام گفت: در انتهای مراسم نیز اتوبوسهای سازمان اتوبوسرانی جمعیت را به مقاصد مختلف در سطح شهر منتقل خواهند کرد.

,

یگانه به آغاز هفته دولت از دوم شهریور و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: پروژه‌هایی که قرار است در هفته دولت افتتاح شوند همکاران پیگیری‌ها و هماهنگی لازم را داشته باشند.

,

وی  با اشاره به اینکه 8 تا 12 شهریورماه دوازدهمین دوره آش ایرانی در گاوازنگ برگزار می‌شود، تصریح کرد: رویداد مهمی است و سالهای گذشته روی آن تبلیغات زیادی انجام شده است.

,

شهردار زنجان با بیان اینکه پیش بینی می‌شود امسال ازدحام جمعیت در روزهای برگزاری این جشنواره بیشتر باشد، ادامه داد: همکاران باید تدابیر لازم را داشته باشند چرا که خاموش بودن یک چراغ می‌تواند آسیب جبران ناپذیری به یک شهروند به دنبال داشته باشد.

,

یگانه با تاکید بر برنامه ریزی مناسب برای حمل و نقل در این جشنواره گفت: خدمات رایگان حمل و نقل ارائه نمی‌شود ولی باید طوری برنامه ریزی شود که نیاز نباشد تا همه مردم با خودروی شخصی در این جشنواره حضور یابند.

,

وی با اشاره به اینکه با توجه به حاکم بودن فرهنگ شور و شعور حسینی در سالهای گذشته شهر زنجان شاهد کاهش آمار تصادفات درون شهری بوده است، افزود: با توجه به افزایش مسافرتها در روزهای پایانی شهریور و روزهای انتهایی تعطیلات تابستانی و نزدیکی به ایام بازگشایی مدارس، طبق اعلام قبلی از 15 شهریورماه صدور مجوز برای حفاری‌های سطح شهر ممنون خواهد بود.

,

شهردار زنجان با بیان اینکه اگر پروژه‌هایی در سطح شهر وجود دارد که باید روکش و لکه‌گیری آن هر چه سریع‌تر انجام شود، ادامه داد: قرار نیست در روز بازگشایی مدارس که شهر با ترافیک زیادی روبرو است ما شاهد وجود نخاله و پروژه‌های تکمیل نشده در سطح شهر باشیم.

,

وی تصریح کرد: ایمن سازی اطراف مدارس باید در اولویت باشد و تابلوها و خط‌کشی‌های لازم انجام شود.

,

یگانه در پیش بودن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اشاره کرد و گفت‌: باید از الان به فکر برنامه‌ریزی و برگزاری عزاداری بزرگ مردم شهید پرور و ولایتمدار پایتخت شور و شعور حسینی باشیم تا تصاویر با شکوهی از این عزاداری به سراسر دنیا باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه