اخبار داغ

اعلام محدودیت و ممنوعیت ترافیکی پایان هفته

اعلام محدودیت و ممنوعیت ترافیکی پایان هفته
راهنمایی و رانندگی ناجا محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های کشور را اعلام کرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، سرهنگ محمدحسین حمیدی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با  فارس، با توجه به افزایش سفرهای بین شهری و تراکم ترافیک در روزهای پایانی هفته به مقررات ویژه پلیس راه اشاره داشت و گفت: تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه مورخ 31 تیر الی ساعت 24 روز شنبه 3 مرداد در جاده های هراز،فیروزکوه، کرج- چالوس،قزوین- رشت، تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,
 
,
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: تردد انواع تریلر و کامیونها از جاده کرج چالوس کماکان ممنوع است.
,
 
,
وی تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روز جمعه مورخ 3 مرداد الی یک روز شنبه 4 مرداد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و از ساعت 17:30 روز جمعه مورخ 3 مرداد الی یک روز شنبه 4 مرداد با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از 15 کیلومتری جنوب مرزن آباد (دزبن) به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.
,
 
,
این مقام انتظامی افزود: تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است؛ همچنین تردد کلیه کامیونها و کامیونت ها به جز حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 24 روز چهارشنبه 1 مرداد و از ساعت 6 الی 24 پنج شنبه و جمعه مورخ 2 و 3 مرداد ممنوع است.
,
 
,
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: تردد کلیه تریلرها به جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 24 روز جمعه 3 مرداد از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.
,
 
,
ضمناً مرکز اطلاعات وکنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن 120 و88255555 (ده خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راههای کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان عزیز کشورمان است.
,
 
,
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا اظهار داشت: رانندگان وسایل نقلیه ای که در طول مسیر دارای محدودیت در حرکتند، موظفند به نحوی برنامه ریزی و تردد کنند که قبل از ساعت اجرای محدودیت از جاده عبور کنند در غیر این صورت از حرکت آنان جلوگیری می شود.
,
 
,
این مقام انتظامی تصریح کرد: رانندگان وسایل نقلیه باربری و حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی هنگامی که فاقد بار هستند در جاده هایی که محدودیت تردد کامیون و کامیونت و تریلر اعمال می شود مجاز به تردد نیستند.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه