اخبار داغ

نماینده مردم قم عنوان کرد:

ضرورت مسلح شدن کرانه باختری/تنها راه نابودی رژیم صهیونیستی مسلح شدن کرانه باختری است

ضرورت مسلح شدن کرانه باختری/تنها راه نابودی رژیم صهیونیستی مسلح شدن کرانه باختری است
نماینده مردم قم با بیان اینکه وحشی‌گری رژیم صهیونیستی پایان‌ناپذیر است، تصریح کرد: تنها راه نابودی رژیم صهیونیستی گسترش مقاومت مسلحانه در کرانه باختری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، احمد امیرآبادی فراهانی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، ضمن محکوم کردن خشونت های بی حد و حصر رژیم صهیونیسم علیه زنان و کودکان بی دفاع غزه اظهار داشت: اعمال وحشیانه این رژیم به دوراز انسانیت است و در هیچ قالبی قابل توجیه نیست.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, پایگاه خبری تحلیلی قم فردا,

وی افزود: رژیم صهیونیستی در نهایت وقاحت به کشتار زنان و کودکان افتخار کرده به طوری که با غرور از نابودی کامل یک بیمارستان که محل مداوای مجروحین است یاد می کند.

,

نماینده مردم قم ادامه داد: اسرائیل حتی به نیروهای امدادی و خبرنگاران نیز رحم نکرده و با زیر پا گذاشتن مصونیت آن ها  بار دیگر وحشی گری بی حد و حصر خود را ثابت کرد.

,

وی  بر لزوم حمایت از مقاومت مردم غزه تاکید کرده و گفت: مدارا با چنین رژیم وحشی و خشنی که به هیچ گروهی از انسانها رحم نمی کند جایز نیست و تنها راه مقابله با وحشی گری های رژیم صهیونیستی دفاع مسلحانه است.

,

امیر آبادی با بیان مظلومیت مردم غزه ابراز داشت: نباید مردم کرانه باختری چشمشان را در برابر کشتار زنان و کودکان غزه ببندند و با پیوستن به مقاومت مردم غزه در مقابل این رژیم منحوس تا نابودی کامل آن ایستادگی کرده و در سایه مقاومت مسلحانه به مقصود والای خود که نابودی اسرائیل است،برسند.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه