اخبار داغ

تعیین تکلیف قیمت خودرو تا 15 روز دیگر

تعیین تکلیف قیمت خودرو تا 15 روز دیگر
رئیس هیأت تحقیق و تفحص از خودروسازان گفت: تا 15 روز آینده تکلیف مشخص و نتایج رایزنی‌ها با شورای رقابت، خودروسازان و در راس این دو وزارت صنعت، معدن و تجارت در صحن علنی مجلس به استحضار مردم خواهد رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، علی علیلو امروز در تبریز از عدم تمکین و همکاری شورای رقابت خبر داد و اظهار کرد: در دو جلسه‌ای که با شورای رقابت و ریاست این مجموعه داشتیم این نهاد با پذیرش تلویحی اشتباه در فرمول و در نتیجه قیمت حاصل از آن متاسفانه در مقام عمل به دلیل حفظ جایگاه شورای رقابت همکاری لازم برای اصلاح اشتباه خود و رسیدن به نتایج مطلوب را با ما ندارد. 

, شبکه اطلاع رسانی دانا,
وی اضافه کرد: این عدم همکاری نمی‌تواند روند را متوقف کند چرا که مجلس مصمم به سرانجام رسیدن این گره کور هست و ریاست مجلس نیز در این باره به کمسیون صنایع و کارگروه تاکیدات لازم را کرده‌اند و خواستار ارائه نتایج این اقدام در صحن علنی به مردم شده‌اند. 
,
 
,
علیلو در پاسخ به اینکه با این روند آیا موضوع اصلاح این اشتباه مسلم زمان‌بر خواهد بود، گفت: مجلس، کمسیون صنایع و کسانی که ماموریت اقدام در این زمینه را برعهده گرفته‌اند کار خود را با جدیت و کار کارشناسی به نتیجه خواهند رساند و فرمول اصلاح شده و قیمت نهایی خودرو را که حداقل 15 درصد کاهش را شاهد خواهد بود به مردم اعلام خواهد کرد. 
,
 
,
عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی عدم همکاری شورای رقابت مانعی برای کار خود و همکارانش ندانست و گفت: طرف حساب مجلس در این موضوع وزارت صنعت، معدن و تجارت و در راس آن دولت است که اتمام حجت با مسئولان شده و مهم‌تر اینکه مجلس نیز ابزارهای لازم را در صورت همکاری این نهادها در دست دارد و می‌تواند از آنها استفاده کند. 
,
 
,
وی اظهار کرد: در رسیدن به نتیجه مطلوب در مورد فرمول صحیح و در نتیجه قیمت عادلانه از نتایج تحقیق و تفحص از خودروسازان مدد خواهیم گرفت چرا که این تحقیقات  که پشتوانه علمی و کارشناسانه دارد اطلاعات لازم را در اختیار ما قرار می‌دهد. 
,
 
,
منبع: فارس
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه