اخبار داغ

آخرین وضعیت پرونده قضایی دستیار رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی ؛

پرونده شکایت از "مولاوردی" در انتظار صدور حکم/ جرم؛ انتشار اسناد محرمانه به قصد تشویش اذهان عمومی

پرونده شکایت از "مولاوردی" در انتظار صدور حکم/ جرم؛ انتشار اسناد محرمانه به قصد تشویش اذهان عمومی
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل سیستان و بلوچستان گفت: پرونده شکایت از معاون سابق امور زنان و خانواده رئیس جمهور در انتظار صدور حکم می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، محمد علی حمیدیان با حضور در دفتر این پایگاه خبری و ابراز خرسندی ار همکاری رسانه ها به خصوص پایگاه خبری عصرهامون با این معاونت، در پاسخ به سوالی در زمینه آخرین وضعیت پرونده شکایت از شهیندخت مولاوردی معاون سابق امور زنان و خانواده رئیس جمهور، افزود: پس از سخنان این مقام مسئول، اعلام شکایت ها از یک به چند شکایت افزایش پیدا کرد.
وی ادامه داد: براساس آخرین خبری که از همکارانمان در تهران گرفته ایم، هنوز حکم وی صادر نشده است و اگر هم صادر شده ما در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل سیستان و بلوچستان خبر نداریم چرا که ما نیز به عنوان شاکی پرونده باید از نتیجه این پرونده اطلاع پیدا کنیم.

انتشار و جعل اسناد به قصد تشویش اذهان عمومی جرم است
این مقام مسئول در پاسخ به سوالی در زمینه انتشار یافتن برخی اسناد و جعل برخی از آنها در شبکه های اجتماعی اظهار کرد: این کار اگر به قصد تشویش اذهان عمومی  انجام شود جرم است و افراد حقیقی و حقوقی می توانند در این زمینه شکایت و موضوع را از طریق مراجع قانونی پیگیری کنند.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون،,
,
,
, انتشار و جعل اسناد به قصد تشویش اذهان عمومی جرم است,
,
,
, ,

وی در خصوص انتشار یافتن برخی شماره های نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان در شبکه های اجتماعی نیز گفت:انتشار این شماره ها جرم نیست اما سوء استفاده از این شماره ها و یا ایجاد مزاحمت برای صاحبان این شماره ها جرم محسوب می شود که افراد در سورت مشاهده هرگونه سوء استفاده و یا قصد ایجاد مزاحمت می توانند موضوع را از طریق قانون پیگیری کنند.
وی گفت: در زمینه فضای سایبر و تخلفات آن تعامل بسیار خوبی را با پلیس فتا داریم.

ایجاد برنامه ویژه اتباع بیگانه در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل سیستان و بلوچستان
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل سیستان و بلوچستان تصریح کرد: برنامه ویژه اتباع بیگانه در معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل سیستان و بلوچستان از چند سال گذشته تا کنون راه اندازی شده و هم اکنون نیز درحال اجرا می باشد.

,
,
,
, ایجاد برنامه ویژه اتباع بیگانه در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل سیستان و بلوچستان,
,
, ,

وی بیان کرد: این برنامه از سال 94تا کنون در حال اجرا بوده و به خصوص در سالهای 95و 96شکل جدی به خود گرفته و در این خصوص جلسات متعددی با دستگاه های مرتبطی به مثل انتظامی، اداره کل اتباع، مرزبانی و غیره برگزار شده است.
وی در پایان در مورد فعالیت هعای معانت نیز گفت: این معاونت به طور جدی از سال 93کار خود را شروع کرده در سال های اخیر با تمام تلاشهای انجام داده شده توانسته است از وقوع جرم در بخش های مختلف کاهش دهد.

انتهای پیام/

,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه