اخبار داغ

هر بار که رهبری را می بینم از خوشحالی نمی توانم چیزی بگویم

تنها آ‌رزوی «آرمیتا» چیست؟

تنها آ‌رزوی «آرمیتا» چیست؟
این فرزند شهید هسته‌ای در مراسم شب‌های شیدایی به بیان خاطراتی از شرایط زندگی بعد از شهادت پدرش اشاره کرد و گفت: من دوست دارم همان شغلی را داشته باشم که پدرم داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از مشرق،  در شب بیست و پنجم ماه رمضان مراسم شب های شیدایی با حضور شهروندان روزه دار تهرانی برگزار شد. در این مراسم همسر شهید داریوش رضایی نژاد با بیان خاطراتی از این شهید هسته ای اظهار داشت: همسرم سومین شهید هسته ای بود که با ضرب 6 گلوله به شهادت رسید.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,


همسر شهید رضایی نژاد با تشریح اتفاقات رخ داده در روز حادثه ترور گفت: حس من در لحظه شهادت او برآیند حس همه همسران شهدای هسته ای است. من پیش از شهادت داریوش فیلم شهادت شهید مسعود علی محمدی را در تلویزیون دیدم که همسر ایشان سرگردان در کوچه می رفت و می آمد و پیکر همسر شهیدش پیش چشمانش بود. من بارها با مشاهده این فیلم گریه کردم.

همسر شهید رضایی نژاد افزود: خاطرم هست دکتر شهریاری که به شهادت رسید لحظه خداحافظی خانواده این شهید را از تلویزیون مشاهده کردم که لحظه بسیار غم انگیزی بود. همچنین فیلم لحظه ای که پیکر شهید احمدی روشن در آمبولانس قرار گرفت و همسر ایشان به دنبال آمبولانس می دوید را مشاهده کردم و می خواهم بگویم همه این اتفاقات برای من هم افتاد و لحظه ای که همسرم به شهادت رسید من تمام کوچه را رفتم و آمدم و گاه وسط کوچه می نشستم و وقتی برای خداحافظی با پیکر همسرم به پزشکی قانونی رفتم همان حال همسر شهید شهریاری را داشتم.

پس از اظهارات همسر شهید رضایی نژاد، آرمیتا رضایی نژاد فرزند شهید، نیز در این مراسم به بیان خاطراتی از شرایط زندگی بعد از شهادت پدرش اشاره کرد و گفت: من دوست دارم همان شغلی را داشته باشم که پدرم داشت.

دختر 8 ساله شهید همچنین با اشاره به دیدارهایش با مقام معظم رهبری گفت: گاهی برای دیدار با رهبری دعوت می شویم و هر بار که رهبری را میبینم از خوشحالی نمی توانم چیزی بگویم.

امیر سرتیپ دکتر اسدالله حیدری، رئیس کانون بازنشستگان نیروهای مسلح میهمان ویژه و امیر نوری، بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی ها » میهمان اول مرداد ماه شب های شیدایی است. در این برنامه امین رستمی هنرمند عرصه موسیقی نیز به اجرای برنامه می پردازد. اجرای آبنمایش های اسماءالحسنی ، خاک سرخ و مرغ سحر از دیگر برنامه های شب های شیدایی است که تا پایان ماه مبارک هرشب از ساعت 22رمضان در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه