اخبار داغ

برخورد مرگبار اتوبوس مسافربری با کامیون

برخورد مرگبار اتوبوس مسافربری با کامیون
سخنگوی سازمان امداد و نجات از عملیات امدادرسانی جاده ای صبح امروز برای نجات جان 40 مسافر اتوبوس برخورد کرده با کامیون در استان خراسان رضوی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از باشگاه خبرنگاران، حسین درخشان با اشاره به عملیات جاده ای صبح امروز در استان خراسان رضوی گفت : ساعت 4 و 30 دقیقه  صبح امروز حادثه برخورد کامیون با یک دستگاه اتوبوس ،‌ در کیلومتر 80 محور تربت حیدریه به گناباد به سازمان امداد و نجات اطلاع داده شد ، که به سرعت نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند و عملیات نجات و امدادرسانی را آغاز کردند .

, شبکه اطلاع رسانی دانا, حسین درخشان با اشاره به عملیات جاده ای صبح امروز در استان خراسان رضوی گفت : ساعت 4 و 30 دقیقه  صبح امروز حادثه برخورد کامیون با یک دستگاه اتوبوس ،‌ در کیلومتر 80 محور تربت حیدریه به گناباد به سازمان امداد و نجات اطلاع داده شد ، که به سرعت نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند و عملیات نجات و امدادرسانی را آغاز کردند .,

وی در ادامه با اشاره به حادثه دیدن 40 نفر در این سانحه بیان داشت : در این سانحه 39 نفر دچار آسیب شدند و 7 نفر مصدوم نیز تحت درمان سرپایی امدادگران قرار گرفتند و متاسفانه  یک نفر  از هموطنانمان فوت کرد. 

کشته و مجروح شدن 8 نفر در حادثه ی جاده ای استان کرمان

در خشان همچنین در ادامه به حادثه برخورد پژو 206  با پژو 405 در استان  کرمان – کیلومتر 10 باغین اشاره کرد و افزود : ساعت 16 روز گذشته حادثه برخورد پژو 206  با پژو 405 در محور مذکور به نیروهای امدادی اطلاع داده شد .

وی تصریح کرد : با اعزام امدادگران به محل حادثه ،‌مشخص شد که 8 نفر دچار حادثه  و  3 نفر نیز دچار مصدومیت شدند که تحت درمان امدادگران قرار گرفتند  و نیز متاسفانه در این حادثه 5 نفر جان خود را از دست دادند .
,
,
,
, کشته و مجروح شدن 8 نفر در حادثه ی جاده ای استان کرمان,
,
,
,
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه