اخبار داغ

حریق گسترده در لاله‌زار

حریق گسترده در لاله‌زار
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق گسترده در یک پاساژ در خیابان لاله‌زار خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از ایسنا، سید جلال ملکی در این باره گفت: در ساعت 17:02 عصر امروز یک مورد حادثه حریق به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن با توجه حساسیت موضوع و گزارش های دریافتی ستاد فرماندهی آتش نشانان 5 ایستگاه به همراه دو بالابر و یک خودروی حامل تجهیزات تنفسی را به محل حادثه واقع در خیابان لاله زار ابتدای خیابان اکباتان اعزام کرد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

وی افزود: پس از حضور آتشنشانان در محل مشاهده شد که حریق در یک پاساژ سه طبقه رخ داده که هر کدام از طبقات آن حدود 300 متر مربع مساحت داشت.

,

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه کانون آتش در قسمت شیروانی این ساختمان بود گفت: در این قسمت از ساختمان اجناس زیادی چیده شده بود که حریق خسارت مالی فراوانی به آنها وارد کرد.

,

وی با اشاره به سرایت آتش به دیگر قسمت های پاساژ اظهار کرد: شماری از کسبه این ساختمان میان دود و آتش محبوس شده بودند که یک گروه از آتش نشانان همزمان با اطفای حریق اقدام به نجات و خارج کردن آنها کردند.

,

ملکی با بیان اینکه پس از گذشت بیش از یک ساعت آتشنشانان موفق به مهار و اطفای کامل حریق شده و از سرایت آن به قسمت های دیگر ساختمان و اماکن مجاور جلوگیری کردند گفت: در حال حاضر تعدادی از آتش نشانان مشغول انجام عملیات ایمن سازی و لکه گیری هستند.

,

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در خاتمه خسارت مالی ناشی از این حادثه را بالا ارزیابی کرد و گفت: این حادثه مورد مصدوم و فوتی نداشت و علت آن پس از بررسی کارشناسان آتش نشانی اعلام خواهد شد.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه