اخبار داغ

کارگردان مستند «بی‌مرز با حجاب»:

زنان بهترین جامعه هدف برای پروژه براندازی‌ هستند

زنان بهترین جامعه هدف برای پروژه براندازی‌ هستند
کارگردان مستند «بی‌مرز با حجاب» گفت: «مایکل لدین»، یکی از بزرگترین طراحان انقلاب‌های مخملی و براندازی‌های نرم راه‌حلی که برای شکست انقلاب ما قرار داده این است که باید توده‌های مردم را در مقابل این نظام قرار داد و از میان مردم، زنان را به عنوان بهترین قشر هدف معرفی می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح توس؛ شیدا نیکوروین شب گذشته در سلسله‌نشست‌های برهان با موضوع «رسانه های بین‌المللی و تغییر سبک زندگی خانواده» که در دانشگاه امام رضا(ع) مشهد برگزار شد، با بیان اینکه آمریکا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی راهی جز جنگ با ایران نداشت عنوان کرد:  بعد از شکست در هشت سال دفاع مقدس مایکل لدین، یکی از بزرگترین طراحان انقلاب‌های مخملی و براندازی‌های نرم راه حلی که ارائه می دهد و قرار دادن همین توده‌ها در مقابل این نظام را مطرح می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

وی ادامه داد: لدین برای رسیدن به این هدف راهکار ایجاد نارضایتی و موج بدبینی بین مردم نسبت به مسوولان نظام و رشوه‌خواری، فحشا، فساد، ایجاد اختلافات قومی و منطقه‌ای و دامن زدن به  اختلافات و غیره  به طوری که  بتوان مسوولان را در چشم مردم ایران ناکارآمد نشان داد عنوان می کند و میگوید با این کارها می توان خالقان انقلاب را در تقابل با انقلاب قرار داده و بر انقلاب اسلامی ایران پیروز شد.

,

 

,

کارگردان مستند «بی‌مرز با حجاب»  با بیان اینکه کتابهایی  در نقد جریانات انحرافی چون فمنیسم که به صورت آکادمیک نگاشته شده بودند،  در یک مدت زیادی  بخصوص در زمانی که جریان اصلاحات در کشور حاکم بود وارد کشور ما نشد، اظهار کرد: یکی از کتاب‌ها، اثر کم‌نظیر ویلیام گاردنر، جامعه‌شناس کانادایی است که بسیار آماری، پژوهشی و علمی به نقد فمنیسم در غرب می‌پردازد.

,

 

,

این مدرس دانشگاه ابراز کرد: متأسفانه به دلیل اینکه وارد کشور ما نمی‌شد، خود ما مجبور شدیم کتابهای مثل مجموعه مقالات «فمنیسم در ترازوی نقد» ،«دروغ‌هایی که زنان جوان باور می‌کنند» اثر نانسی لی دیموس، «در اثر تفرقه سقوط خواهیم کرد» برایس کریستنسن را از خارج بیاوریم.

,

 

,

این تهیه کننده و کارگردان با اشاره به اینکه برایس کریستنسن آمریکایی که یک شخصیت سیاسی و در مخالفت با جریانات دینی، اسلامی و منطقه‌ای و بسیار آدم عجیبی است، افزود: وی در کتابش این مفهوم که زنان از لحاظ آمار نیمی از جامعه  و به لحاظ آثار مترتب بر حضور هدفمندشان، تمام جامعه را تشکیل می‌دهند را مورد اشاره قرار می‌دهد.

,

 

,

کارگردان مستند «بی‌مرز با حجاب» با بیان اینکه کریستنسن رها کردن نقش مادری در جوامع غربی را یک خطر بزرگ مثل حمله نظامی عنوان می کند و ادامه داد: به اعتقاد این متفکر وقتی مادری وجود نداشته باشد کسی نیست که ارزش‌ها را به فرزندان انتقال دهد و او را به دفاع از وطن ترغیب کند، دیگر در آمریکا سرباز خوبی وجود نخواهد داشت و به تبع آن درها برای هرگونه حمله نظامی باز می‌شود.

,

 

,

نیکوروین با اشاره به اینکه مایکل لدین، بهترین جامعه هدف برای پروژه براندازی را زنان عنوان می کند و اظهار می دارد: با این دیدگاه در جامعه هدف باید کاری کرد تا زنان ازدواج نکنند و یا اگر تن به ازدواج می‌دهند، این ازدواج به سرعت منجر به فسخ، فروپاشی، طلاق، انفکاک، انفساخ یا طلاق عاطفی شود.

,

 

,

وی با طرح این سوال که  باید دید چه اتفاقی رخ داده است که اولویت‌های ما جای خود را به مسائلی داده که هیچ تأثیری در خوشبختی ما ندارد(؟)، بیان کرد: وقتی مادران ما نقش مادریشان را صرفا به امورات خانه‌داری منحصر کرده‌اند درحالی زن مسوولیت تربیت صحیح را برعهده دارد.

,

 

,

این تهیه کننده و کارگردان با اشاره به فیلم «دختران انتظار» اظهار کرد: در این فیلم بدون اینکه محرمیتی میان دو شخصیت اصلی فیلم یعنی«مهسا و جمشید» اتفاق بیافتد، دوربین این دو را زیر یک سقف نشان می‌دهد تا صاحبخانه نفهمد که اینها زوج نیستند.

,

 

,

این مدرس دانشگاه گفت: این فیلم در اواخر دهه هفتاد و اوایل دهه 80 نمایش داده می‌شود و همان سال در کانادا جایزه می‌گیرد درحالی که شما این فیلم را نمی‌شناسید.

,

 

,

کارگردان مستند «بی‌مرز با حجاب»  ادامه داد: مقام معظم رهبری در سال 86 به مناسبت ولات حضرت زهرا(س) فرمودند «. بعضى متدین هم هستند؛ اما چون با مفاهیم اسلامى درست آشنا نیستند و اخلاقیات مرتبط با روابط زن و مرد را در اسلام درست نمیدانند، تدینشان موجب نمیشود که از غلظتشان کم شود، از تحکم و زورگوئیشان بکاهد؛ نه، هم متدینند، هم آن تحکمها و زورگوئیها را دارند؛ این هم باید اصلاح شود. اخلاق اسلامى در روابط زن و مرد - بخصوص در داخل خانواده - باید مورد توجه قرار بگیرد. البته مسأله‏ى حجاب خیلى مهم است.»

,

 

,

نیکوروین در ادامه به چند قتل که زنان برای حفظ پاکی خود مرتکب شدند اشاره کرد و افزود: فمینیستها بسیار از این زنان دفاع کردند؛ اما سوال اینجاست، چرا باید یک زن که حتی بچه دارد با یک مرد غریبه زیر یک سقف زندگی کند؟.

,

 

,

وی در ادامه با بیان اینکه به ظاهر سند 2030 ملغی شده؛ اما تمام دستگاهها در جهت این سند حرکت می کند، اظهار کرد: سند 2030، ازدواج سفید، قراردادهایی که به اسم دفاع از حقوق زنان با دستگاه ها مختلف بسته شد، حذف درس «کوکب خانم زن باسلیقه ای است» و «بابا آب داد» در جهت همان هدف براندازی و نشانه گرفتن زنان جامعه است.

,

 

,

این تهیه کننده و کارگردان حذف این مطالب از کتاب درسی را با نگاه تجردگرایی و افزایش طلاق در جامعه دانست و افزود: آنها میخواهند این اقدامات کودکان‌مان در جهت اهداف خودشان باشد تا بتوانند بنیان خانواده را از بین ببرنند و به هدف نهایشان یعنی براندازی انقلاب اسلامی دست یابند.

,

 

,

کارگردان مستند «فمنیسم و جنگ علیه خانواده» همچنین تأکید کرد: اگر ما مردان خانواده را از حیز انتفاع و موجودیت ساقط کنیم دیگر تکیه‌گاهی در خانواده وجود ندارد و به تبع آن، دختران با آسیب‌های اجتماعی جدی روبرو می‌شوند. همچنین فرزندان ذکور ما نیز مردانگی، حس مسوولیت، قبول انفاق و سرپرستی خانواده را نمی‌آموزند و در زندگی آینده خود دچار مشکل می‌شوند.

,

 

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه