اخبار داغ

ایران، چشم به راه پیکری بی سر

ایران، چشم به راه پیکری بی سر
خبر آمدنت چشم ها را روانه مرز کرد و حالا همه برای گرفتن تابوتت لحظه شماری می کنند و دست ها و شانه ها برای لمس پیکر مطهرت انتظار می کشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ خبر آمدنت چشم ها را روانه مرز کرد و حالا همه برای گرفتن تابوتت لحظه شماری می کنند و دست ها و شانه ها برای لمس پیکر مطهرت انتظار می کشند. این چه سری در وجودت بود که همه را عاشق خودت کردی، تکرار تاریخ عاشورا شدی و صحنه های قیام حسینی را در اذهان تجسم نمودی.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

این روزها همه از تو می نویسند، از جوانمردی و جانفشانی، از شجاعت و مقاومت، از رشادت و استقامت، از دلیرمردی و از خودگذشتگی.
تو جوانه ای از خاک این انقلاب بودی که روییدی و در زمانه ای که میلیون ها هم سن و سال تو غرق شبکه های مجازی اند، از تعلقات دنیوی دل بریدی و از زنگارها بر آینه دل رهایی یافتی و دفاع از حریم اهل بیت(ع) را برگزیدی.
همه جا عطر و بوی خدایی گرفته و دل ها کربلایی؛ چشم ها نظاره گر راهند و در انتظار رقص تابوت مطهرت گریان؛ قلب ها در تپش است و خاک سرزمینت در عطش تبرک به تن بی سرت بی صبرانه له له می زند.
محسن جان! بیا که اینجا یک ملت تمام قد برای استقبال و بدرقه ات به سرزمین ابدی ایستاده و چشم انتظاری می کشند. بیا ببین که خون تازه ای در رگ رویش های انقلاب جاری شده و همه برای انتقام خون تو و همرزمانت هم قسم شدن.
محسن جان! تو از سر گذشتی اما سرگذشتت در دل ها جاودانه ماند...آری تاریخ تکرار می شود، اگر دیروز در عاشورا سرهایی برای عدالت و حق طلبی به روی نیزه رفت، امروز هم جوانه های انقلاب به تأسی از همان قیام حسینی سر و جانشان را برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) هدیه می دهند.
انگار قصه کربلا ادامه دارد...

,
,
,
,
,
,

 

,

سیدحسین موسوی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه