اخبار داغ

به بهانه بازگشت پیکر مطهر شهید حججی به میهن:

شهادت شهید حججی؛ ادامه حماسه امام حسین (ع) در بین فرزاندان انقلاب

شهادت شهید حججی؛ ادامه حماسه امام حسین (ع) در بین فرزاندان انقلاب
یک کارشناس مسائل دینی اظهار داشت: شهادت شهید حججی و صدها شهید مدافع حرم به دشمنان ایران و انقلاب ثابت کرده است تا زمانی که حماسه ی امام حسین (ع) در شریان های اسلام و انقلاب جاری است دشمن هیچ گونه اقدامی نمی تواند انجام دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبنم همدان:در بین آشفته بازار عقل و روح، دل بسته ام به سخن اهل دلی که می گفت : "شهدا مدام در عرش رفت و آمد می کنند اگر واسطه شوند می توانند صدای ما را به عرشیان برساندند. روح ما ممکن است آلوده باشد وهرچه قدر خدا و اهل بیت (ع) را صدا بزنیم ناله ما به عرش خدا نرسد اما شهدا به سرعت بین عرش و فرش در حرکت هستند اینکه واسطه ما و خداباشند برایشان سهل و آسان است."

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبنم همدان:,

با پیکر بند بند برمی گردی

,

با عطر گل سپند بر می گردی

,

ای حجت سر به  زیر ایران

,

بی سر شده سربلند بر می گردی

,

مهم ترین خبری که این روزها شنیدیم این بود که شهید محسن حججی (شیر بچه شیعه ) به وطن باز می گردد.  بدین منظور گفتگویی با مهدی حامدی کارشناس و مدرس قرآنی انجام دادیم.

,

 

,

شهید حججی حجت توانمندی و موفقیت ثمرات انقلاب

,

حامدی بیان کرد : شهید سرافراز مدافع حرم محسن حججی حجت ماندگاری و توانمندی و موفقیت ثمرات انقلاب است.

,

وی افزود: آنان که سالها خفاش گونه و سر فرو برده در پروای نور از دخمه های تاریک خود، جمهوری اسلامی را به عنوان نظامی ناکارآمد و شکست خورده نظاره می کردند و به عنوان حکومتی  محکوم به زوال طعنه می زدند، اکنون گریزی از این ندارند تا در مبانی معرفت شناختی خود از دنیا و کامیابی از دنیا تجدید نظر کنند. آنان که سالیان درازی است از درک انقلاب خمینی (ره ) و رهنمودهای مقام معظم رهبری (ظله تعالی) عاجز مانده اند چگونه می توانند معنویات و روحیه جهادی فرزندان انقلاب را بفهمند و تبیین کنند .

,

حامدی تصریح کرد: دشمنان انقلاب و معنویت به ضعف خود در مقابل اسلام و انقلاب  پی بردند و سعی کردند با جلوه گری دنیا معنویات را از انقلاب بگیرند اما شهادت  شهید حججی و صدها شهید مدافع حرم به دشمنان ایران و انقلاب ثابت کرده است  تا زمانی که حماسه ی امام حسین (ع) در شریان های اسلام و انقلاب جاری است دشمن هیچ گونه اقدامی نمی تواند انجام دهد.

,

 

,

شهید حججی نمونه انسان سازی انقلاب اسلامی است

,

مدرس علوم قرآنی اظهار داشت :هم اکنون خفاشان شب کجا هستند تا  انسان در تراز جمهوری اسلامی را با چشم های شب زده به نظاره بنشینند . شهید حججی شاخص خط تولید انسان سازی برتر در کارخانه انسان سازی انقلاب است شهید حججی انسان قابل افتخار و استناد جمهوری اسلامی است و افرادی همچون نوری زاده و سازگارها و نا سازگارها و .......جملگی از سربازان ورشکسته به تقصیر لیبرال دموکراسی غرب هستند که در الفبای هویت یابی خود وامانده اند و صدای ناهمگون آنها اوجی از حماقت را جاری می سازد .

,

حامدی تاکید کرد: شهید حججی سرباز سردار سلیمانی بود که هر دو درس معرفت شان را از سرچشمه های زلال دانایی و رستگاری سیراب کرده اند .

,

 

,

انتهای پیام / 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه