اخبار داغ

در گفت و گو با حاجی بابایی مطرح شد:

وعده اتاق شیشه ای مدیران چه شد/تبرئه نجومی بگیران خنثی کردن اراده مردم برای مقابله با مفاسد اقتصادی است

وعده اتاق شیشه ای مدیران چه شد/تبرئه نجومی بگیران خنثی کردن اراده مردم برای مقابله با مفاسد اقتصادی است
رئیس فراکسیون ولایی مجلس اظهار داشت: حدود 6 ماه از ابتدای سال گذشته است نه بازرسی کل کشور و نه دیوان محاسبات هیچ کدام گزارشی از تمام پرداخت هایی که دستگاه های اجرائی دارند، نداده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، حمیدرضا حاجی بابایی در گفت و گو با خبرنگار ما در رابطه با شنیده هایی حاکی از تبرئه شدن نجومی بگیران توسط دیوان محاسبات و شکایت تعدادی از مدیران نجومی بگیر که طی آن خواستار بازگردانده شدن پولهای ارجاعی آنها به ملت شدند، اظهار داشت: بر اساس ماده 29 برنامه ششم توسعه  به تبصره یک تمام دستگاه های اجرائی موظف شدند از 1396/1/1 کلیه پرداخت هایی که دارند را به صورت خودکار و آنلاین در اختیار سازمان بازرسی کل کشور و دیوان محاسبات قرار بدهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 

,

عدم گزارش دهی صحیح مسئولین نظارتی حاکی از بی مسئولیتی است

, عدم گزارش دهی صحیح مسئولین نظارتی حاکی از بی مسئولیتی است,

وی ادامه داد: آنها هم موظفند این گزارش را به مجلس و به مردم بدهند متاسفانه الان حدود 6 ماه است که از ابتدای سال از برنامه ششم گذشته است نه بازرسی کل کشور و نه دیوان محاسبات هیچ کدام اعلام نکردند که بالاخره چه اتفاقی افتاده است.

,

حاجی بابایی با ابراز تاسف تصریح کرد: الان معلوم نشده که چنین کاری صورت گرفته است یا خیر واین موضوع در ابهام است.

,

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مدیران نجومی بگیر نیز عنوان داشت: بالاخره توسط مقام معظم رهبری و سایرین گفته شده است که نجومی بگیران یک واقعیت تلخ جامعه ما هستند اما بعد از گذشت یک سال از این مباحث میبینیم که هیچ خبری نیست، میفرمایند که بعضی از این مدیران نجومی بگیر آمده اند و پولهایشان را استرداد کرده اند.

,

حاجی بابایی در ادامه گفت: این نوع گزارش دهی واقعا مردم را نگران میکند و در شأن دستگاه های نظارتی ما نیست و ابهامات را افزایش می دهد.

,

وی با بیان اینکه این نوع گزارش دهی حاکی از یک نوع بی مسئولیتی است گفت: متاسفانه بعضی از مسئولین نظارتی ما این روش را دنبال میکنند.

,

 

,

چشم بیدار جامعه به دنبال مشخص شدن وضعیت نجومی بگیران

, چشم بیدار جامعه به دنبال مشخص شدن وضعیت نجومی بگیران,

 رئیس فراکسیون ولایی مجلس عنوان داشت: چشم بیدار جامعه به دنبال این است که وضعیت حقوق مدیران نجومی بگیر مشخص شود.

,  ,

حاجی بابایی در ادامه بیان کرد: برنامه ششم میگوید که یک سامانه ای باید تشکیل شود و این سامانه همه مسئولینی که در شرکت های دولتی و نهادهای زیر نظر رهبری و در همه جا هستند اینها در یک اتاق شیشه ای قرار بگیرند. 

,

وی تاکید کرد: در اتاق شیشه ای باید همه افراد بتوانند حقوقششان را مشاهده بکنند و نظر بدهند اما این متاسفانه تا الان اتفاق نیافتاده است ما در برنامه ششم هم ماده 38 را در این رابطه مصوب کردیم که متاسفانه با مشکل مواجه شد و نگذاشتند سرانجام بگیرد.

,

وی افزود: الان ماده 29 برنامه ششم کاملا این رسالت را به دوش کشیده است و امیدواریم که ما بتواند ابهام را از ذهن مردم دور بکند.

,

 

,

تبرئه نجومی بگیران خنثی کردن اراده مردم برای مقابله با مفاسد اقتصادی است

, تبرئه نجومی بگیران خنثی کردن اراده مردم برای مقابله با مفاسد اقتصادی است,

این نماینده مجلس اظهار داشت: از این به بعد پس هرکس در جامعه تخلفی کرد به او بگوییم تخلفش را جبران بکند و نیاز نباشد با او برخورد شود و نیاز نیست مردم در جریان قرار بگیرند این به نوعی خنثی کردن اراده مردم برای مقاله با مفاسد اقتصادی است.

,

 

,

دیوان محاسبات وظیفه دارد به مجلس گزارش دهد

, دیوان محاسبات وظیفه دارد به مجلس گزارش دهد,

حاجی بابایی با تایید اینکه این موضوع زمینه را برای فساد و ناهنجاری های اداری باز میکند افزود: دیوان محاسبات حداقل به مردم گزارش نمیدهد این وظیفه را دارد که به نمایندگان مجلس گزارش بدهد.

,

وعده اتاق شیشه ای مدیران چه شد

, وعده اتاق شیشه ای مدیران چه شد,

 

,

وی در پایان عنوان کرد: معاون اول رئیس جمهور در مناظره تلوزیونی انتخابات اعلام کرد یکی از قولهایی که ما به مردم میدهیم این است که  مسئولین را در اتاقک شیشه ای  میبریم این چه شد؟!

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه