اخبار داغ

یکی ازفرماندهان هشت سال دفاع مقدس :

شهادت برترین مدال افتخار شهدای ورزشکار/استقلال، آزادی و اقتدار کنونی نظام حاصل خون شهداست

شهادت برترین مدال افتخار شهدای ورزشکار/استقلال، آزادی و اقتدار کنونی نظام حاصل خون شهداست
سردار اهوازیان با تاکید بر لزوم الگوگیری ورزشکاران از شهدای ورزشکار گفت: خداوند بهترین مدال قهرمانی را که همان شهادت بود بر گردن شهدای ورزشکار انداخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پیام دلیجان؛ سردار عبدالفتاح اهوازیان از یادگاران و فرماندهان هشت سال دفاع مقدس شامگاه سه‌شنبه در یادواره شهدای ورزشکار شهرستان دلیجان و شهید حججی گفت: استقلال، آزادی و اقتدار کنونی جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا به دست آمده است و به این دلیل، آنان همواره در نزد مردم ایران اسلامی دارای عزت و احترام فراوان هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام دلیجان,

 

,

, ,

 

,

اهوازیان با اشاره به اینکه شهدا مایه افتخار جامعه هستند، اظهار کرد: کسانی که در راه زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا قدمی بر می‌دارند، بدانند که در راه شهدا و خط نورانی آنها قرار گرفته اند.

,

وی با تاکید بر اینکه شهدای ورزشکار جان خود را برای دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی و تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران فدا کردند، گفت: شهدای ورزشکار قهرمانان هشت سال دفاع مقدس بودند.

,

این فرمانده هشت سال دفاع مقدس با اشاره به اینکه خداوند بهترین مدال قهرمانی را که همان شهادت بود به گردن شهدای ورزشکار انداخت، تاکید کرد: ورزشکاران با الگو قرار دادن شهدای ورزشکار پا به رقابت های ورزشی بگذارند.

,

وی به شهادت «محسن حججی» هم اشاره ای کرد و گفت: شهادت شهید «حججی» به دست نیروهای تکفیری داعش، بار دیگر خوی وحشیگری دشمنان را به تصویر کشید.

,

اهوازیان بیان کرد: شهید «حججی» در راه مبارزه با متجاوزان کوردل به حریم اسلام و اهل بیت علیهم السلام، سرافرازانه به سید الشهدا(ع) اقتدا کرد.

,

شهرستان دلیجان ۲۳ شهید ورزشکار در طول دوران دفاع مقدس تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

,

این یادواره با هدف تکریم، بزرگداشت و زنده نگه داشتن یاد شهیدان والامقام ورزشکار به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه دلیجان و اداره ورزش و جوانان شهرستان برگزار شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه