اخبار داغ

رئیس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی استان:

وضعیت مدارس شهرستان جاجرم مطلوب است

وضعیت مدارس شهرستان جاجرم مطلوب است
رئیس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی استان، هدف از اجرای مانور حضور ارزیابان استانی پروژه مهر را رفع نقاط ضعف و انتقال تجارب شهرستان ها در پروژه مهر اعلام نمود و ابراز داشت: در مجموع وضعیت مدارس شهرستان جاجرم مطلوب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری جاجرم، هادی پور، رئیس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی بهمراه کارشناسان اداره کل آموزش وپرورش خراسان شمالی در مانور پروژه مهر 96 از اقدامات پروژه مهر مدارس و اداره آموزش وپرورش بازدید نمودند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری جاجرم, پایگاه خبری جاجرم,


رئیس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی استان، هدف از اجرای مانور را رفع نقاط ضعف و انتقال تجارب شهرستان ها در پروژه مهر اعلام نمود ودرمجموع  وضعیت مدارس شهرستان جاجرم را مطلوب دانست.

,
,


هادی پور در ادامه افزود : پروژه مهر و داشتن مهری پرنشاط در مدارس ، عزم همگانی را می طلبد و در همین راستا استاندار هم دستورات لازم را به  فرمانداران ، شهرداران ، دهیاران و سایر ادارت و نهادها   برای همکاری و همراهی با آموزش و پرورش صادر نموده است.

,
,

ایزدی معاون آموزشی این مدیریت ضمن تقدیر از حضور ارزیابان تصریح داشت ، حضور ارزیابان استان در جهت رفع ایرادات و رسیدن به اهداف پروژه مهر به  شهرستان ها کمک می کند .

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه