اخبار داغ

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس:

راه نجات کشور به کار گیری افراد براساس توانایی و شایسته سالاری است/ تفسیر به رای مطالبات مردم خسارات جبران ناپذیری دارد

راه نجات کشور به کار گیری افراد براساس توانایی و شایسته سالاری است/ تفسیر به رای مطالبات مردم خسارات جبران ناپذیری دارد
حسن بیگی گفت: آنچه که می تواند کشور را نجات دهد این است که باید براساس شایسته سالاری و توانایی های افراد برنامه ریزی کرد، نیروها را به کار گرفت و مدیریت را به آنها سپرد اما متاسفانه شاهدیم عده ای تحت عناوین مختلف و سواستفاده از رای مردمی و تفسیر به رای از مطالبات مردم، افرادی را منصوب می کنند که توانایی شخصی و مدیریتی بسیار پایینی دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل حسن بیگی در گفتگو با  آرمان کرمان در واکنش به انتصاب برخی آقازاده ها در قسمت های مدیریتی گفت: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران نسبت به همه ملت یک نگاه دارد و در بهره گرفتن از نیروی انسانی همواره شایسته سالاری و توانایی انسان ها مد نظر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرمان کرمان, آرمان کرمان,

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی بااشاره به عدالت محور بودن جمهوری اسلامی تصریح کرد: یکی از مواردی که به عنوان استراتژی انقلاب و مطالبات مردم مطرح بود و آنچه که منجر به پیروزی انقلاب شد، عدم اجرای عدالت در حکومت شاهنشاهی بود؛ براین اساس وظیفه داریم قانون اساسی را دقیقا عمل و اجرا کنیم.

,

وی  با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی با رای مردم اداره می شود لذا خواسته ها و مطالبات مردم باید در راس کار مسئولین و دولتمردان قرار گیرد، خاطرنشان کرد: طی 4 دهه که از پیروزی انقلاب می گذرد، شاهدیم که هرجا به قانون اساسی و مطالبات مردم عمل شد، موفقیت هایی حاصل و کارها به خوبی اجرا شد اما هرجا مدیران سلیقه ای و  خلاف قانون اساسی عمل کردند، با مشکلاتی مواجه شدیم.

,

حسن بیگی اظهار داشت: هرگاه در برخی مقاطع حرکاتی در جمهوری اسلامی انجام شد که فرد قانون اساسی را زیر پا گذاشته و  تلاش کرد با افکار غلط خود، تحت عنوان مطالبات مردمی، استانداردهای کشور را زیر پا گذارد، نتیجه این بود که مردم وکشور با مشکلات عدیده ای روبه رو شدند.

,

وی تاکید کرد: آنچه که می تواند کشور را نجات دهد این است که باید براساس شایسته سالاری و توانایی های افراد برنامه ریزی کرد، نیروها را به کار گرفت و مدیریت را به آنها سپرد اما متاسفانه شاهدیم عده ای تحت عناوین مختلف و سواستفاده از رای مردمی و تفسیر به رای از مطالبات مردم، افرادی را منصوب می کنند که توانایی شخصی و مدیریتی بسیار پایینی دارند و این امر به ثروت ملی و اعتماد ملت خدشه وارد می کنند.

,

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما در مجلس شورای اسلامی و در کمیسیون امنیت ملی، از شایسته سالاری محکم دفاع کرده و نسبت به بعضی انتصابات به شدت مخالفت کردیم؛ در مجلس شاهد بودیم آقایان با ترفندهای گوناگون تلاش کردند برای رای اعتماد به وزرا معاملاتی انجام دهند و مطالبات شخصی، حزبی و گروهی را مدنظر قرار دادند.

,

وی افزود: شاهدیم که هرگاه مطالبات ملی و  مردمی ذبح و تفسیر به رای می شود، خسارت های گوناگونی به بار می آید که دو خسارت عمده آن، کم شدن اعتماد ملی نسبت به مقامات کشور و دیگری هدر رفت منابع عظیم اقتصادی و انسانی است که قابل جبران نیستند.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خاطرنشان کرد: در جامعه ما که کشوری مردمی هستیم، افکار عمومی باید به گونه ای باشد که این افراد سودجو را محدود کند که نتوانند از این مسیر سواستفاده کنند و این حرکات ناپسند به خواسته مردمی و ملی محدود شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه