اخبار داغ

دیپلمات با سابقه وزارت خارجه اظهار کرد؛

میانمار نه یک واقعه بلکه ادامه پروژه ۱۱سپتامبر است

میانمار نه یک واقعه بلکه ادامه پروژه ۱۱سپتامبر است
بامراجعه به سوابق و مشاهدات شخصی از محیط اجتماعی و فرهنگی مردمان بودایی چنین رفتار وحشیانه و غیر انسانی از اموزه های بودایی بعید بنظر میرسد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دیپلمات و سفیر سابق وزارت خارجه در کانال تلگرامی خود نوشت:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

 

,

اما دریک رویکرد رفتار شناسانه و قبول این گفته برشت که ادم ادم است ! میتوان انسان را در این رویکرد صرفنظر از نوع اموزه تربیتی و مذهبی اش با مهندسی خاص و درخلاء حضور امامت اجتماعی هدایت رفتار اجتماعی را در مسیر دلخواه بدست گرفت !
 
 طالبان و داعش نمونه نزدیک از این مهندسی عبری در محیط پیرامونی ماست و خروجی این رفتار غیر انسانی با پرچم اسلام به عنوان دین صلح و سلم توانست بستر توجیه چنین رفتاری را در محیط اموزه های بودایی و کنفسیوسی فراهم اورد
 
 و درادامه این پروزه عبری قابل پیش بینی است که برای دور ساختن تهدیدات از محیط پیرامونی رژیم اشغالی و پس از ان از سمت جوامع غربی  تنش و منازعه پایدار در درون اسلام و در میان اسلام با جوامع چند میلیاردی بودایی و هندو شعله ور گردد . اعزام نیروهای جنگجوی طالبانی و داعشی به سمت میانمار و پشتیبانی از سمت وهابیون هم ریشه با صهیونیسم بخوبی میتواند دورنمای این پروژه را روشنتر نماید .
 
 نقش شرکت نفتی ارامکو در خرید زمینهای مناطق اراکان طی سالهای اخیر و تخلیه این مناطق نفت خیز از مسلمانان روهینگیایی  میتواند ریشه های غارتگری  و ارتباط ارگانیک میان کانونهای محافظه کاری جهانی را در اجرای پروژه مشترک ۱۱ سپتامبر بخوبی اشکار سازد .

 مجموعه روندهای ظالمانه و ضد بشری پیش رو میتواند ضرورت توسل  جامعه جهانی  به غدیر  را به عنوان یگانه راه نجات بشریت روشن نماید .
 

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه