اخبار داغ

کوهکن در گفت‌وگو با دانا:

حذف قیمت از روی اجناس منجر به ایجاد بازار رقابتی نمی شود/ مجلس به این موضوع ورود پیدا نمی کند؛مسائل مهم تری داریم!

حذف قیمت از روی اجناس منجر به ایجاد بازار رقابتی نمی شود/ مجلس به این موضوع ورود پیدا نمی کند؛مسائل مهم تری داریم!
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: بنابر گفته مسئولین وزارت صنعت این اقدام برای ایجاد بازار رقابتی در کشور بوده است اما باید این را مد نظر داشت که هنوز نکات و موارد اولیه لازم برای این کار در کشور وجود ندارد و صورت نگرفته است.
[

محسن کوهکن، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص اقدام وزارت صنعت و معدن مبنی بر حذف قیمت از روی اجناس گفت: اخیرا شنیده شده که وزرات صنعت و معدن اقدام به حذف قیمت از روی اجناس کرده است اما بنده هنوز ابلاغیه ای در این باره ندیده ام و همچنین وزارت صنعت نیز این خبر را تکذیب نکرده است بنابراین نتیجه می گیریم که این اقدام از سوی وزارت صنعت انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی در تشریح دلایل این اقدام وزارت صنعت معدن تجارت اظهارداشت: بنابر گفته مسئولین وزارت صنعت این اقدام برای ایجاد بازار رقابتی در کشور بوده است اما باید این را مد نظر داشت که هنوز نکات و موارد اولیه لازم برای این کار در کشور وجود ندارد و صورت نگرفته است.

,

 

,

 عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس همچنین تصریح کرد: حذف قیمت از روی اجناس در حال حاضر به صلاح کشور نیست و این اقدام موثر واقع نمی شود، باید فرهنگ سازی های مورد نیاز در این زمینه در وهله اول صورت پذیرد بعد از آن این اقدام برای ایجاد بازار رقابتی و ارائه جنس مرغوب به مردم صورت گیرد ولی هنوز اساس و پایه های این امر در کشور وجود ندارد.

,

 

,

کوهکن در خصوص ورود مجلس به این موضوع و بررسی آن در کمیسیون صنایع مجلس بیان کرد: شان مجلس اجازه نمی دهد که چنین موارد خردی در آن پرداخته شود و مجلس به این موضوع نمی پردازد زیرا مسائل مهم تری در کشور وجود دارد و اولویت با آنها است.

,

 

,

وی گفت : باید نظرات موافقان و مخالفان توسط وزارت صنعت شنیده شود و بعد از آن اقدام به این امر شود ولی اجرای این طرح در حال حاضر منجر به ایجاد بازار رقابتی نمی شود و مشکلاتی را برای مردم به ارمغان می آورد و از مسئولین می خواهم تا با دقت نظر بیشتری نسبت به این امر بپردازند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه