اخبار داغ

روایتگری هنرمندانه سیره شهدا برای تاثیرگذاری در مخاطبین

روایتگری هنرمندانه سیره شهدا برای تاثیرگذاری در مخاطبین
روایت گری، هم در قرآن و هم در سنت مطرح شده است، قرآن قبل از این که اشاره ای به طلاب علوم دینی داشته باشد اشاره به رزمندگان و مجاهدین دارد و انذاری که باید صورت گیرد باید توسط مجاهدین صورت گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صادقون، حجت الاسلام  سید قاسم کاظمی نسب، مسوول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان فارس،در دوره آموزشی مبلغین راهیان نور طلاب مدارس علمیه شمال استان فارس که در شهرستان آباده برگزار شد گفت: امروزه با توجه به فعالیت های گسترده فرق و مذاهب و عرفان های نو ظهور و فعالیت های گسترده غرب با عنوان جنگ نرم علیه جوانان کشور، در تلاشیم برای جلوگیری از نفوذ و تهاجم فرهنگی استکبار جهانی، فعالیت های گسترده ای را دنبال می کنیم که از جمله آن فعالیتها روایتگری مجاهدت های بی شمار شهدای عزیزمان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صادقون,

وی ادامه داد: یکی از ماموریت های  اصلی سازمان بسیج  طلاب و روحانیون جذب و سازماندهی و آموزش و به کارگیری افراد مستعد است.

,

در ادامه برگزاری این دوره یک روزه،حجت الاسلام  صادقی، استاد حوزه و دانشگاه به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: تمام موجودیت ما وابسته به ولایت است، اگر ولایت نباشد ما هم نیستیم، وظیفه یک طلبه این است که درس دین بخواند، در دین تفقه کند و قوم خود را پس از تفقه در دین انذار دهد.

,

مدرس حوزه و دانشگاه با اشاره به موضوع روایتگری افزود: روایت گری، هم در قرآن و هم در سنت مطرح شده است، قرآن قبل از این که اشاره ای به طلاب علوم دینی داشته باشد اشاره به رزمندگان و مجاهدین دارد و انذاری که باید صورت گیرد باید توسط مجاهدین صورت گیرد.

,

حجت الاسلام صادقی ادامه داد: در سنت آمده اولین کسی که در تاریخ اسلام روایتگری انجام داده است، در جنگ احد توسط پیامبر اکرم (ص) صورت گرفته است.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه