اخبار داغ

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس:

ایجاد سالانه یکصد هزار شغل بر عهده وزارت ارتباطات است/ مشخص شدن سهم شرق استان سمنان

ایجاد سالانه یکصد هزار شغل بر عهده وزارت ارتباطات است/ مشخص شدن سهم شرق استان سمنان
نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: از 950 هزار شغلی که دولت سالانه موظف به ایجاد آن شده است ایجاد یکصد هزار فرصت شغلی بر عهده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نهاده شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسل شاهوار سید حسن حسینی شاهرودی نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای آی. سی. تی با اشاره به تکالیف سنگینی که در برنامه ششم توسعه در حوزه آی. تی و آی. سی. تی بر عهده دولت گذاشته شده است گفت: از 950 هزار فرصتی شغلی که دولت موظف شده است سالانه ایجاد کند ایجاد یکصد هزار شغل بر عهده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نهاده شده است که رئیس جمهور در معارفه آذری جهرمی اعلام کردند که انتظار دارند این وزارتخانه سالانه سیصد هزار شغل ایجاد کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل شاهوار,

وی با بیان اینکه آذری جهرمی نیز پذیرفت و اعلام کرد که قول می دهیم و تمام توان خود را به کار می بندیم تا به این عدد نزدیک شویم اظهار کرد: خوشبختانه آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات وزیر جوان، خوش فکر و متعهدی است که به عنوان جوانترین عضو کابینه از مجلس رای اعتماد گرفت و حضور وی باعث شد که حدود دو سال میانگین سنی کابینه پیر ما جوانتر شود.

,

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر تلاش های لازم نه تنها در وزارت ارتباطات انجام شود بلکه تمام نهادها و حوزه های دیگر نیز حمایت های لازم را به عمل آورده، موانع را مرتفع کرده و با اطلاع رسانی به موقع شرایط و زمینه را فراهم آورند رسیدن به این عدد دست یافتنی است.

,

حسینی شاهرودی با بیان اینکه از یکصد هزار شغلی که باید توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایجاد شود سهمی متوجه شهرستان های شاهرود و میامی است بیان کرد: بیشترین نرخ بیکاری در شرق استان سمنان شهرستان های شاهرود، میامی و توابع این دو شهرستان است و کمترین نرخ بیکاری در غرب استان شهرستان های گرمسار، آرادان و سمنان است و اگر آمار بیکاری در این شهرستان های غرب استان ذکر می شود مربوط به شرق استان است که برای یافتن شغل به این شهرستان ها مهاجرت کرده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه