اخبار داغ

سخنگوی مجمع نمایندگان مازندران:

مشکل گاز مازندران با همت نمایندگان حل شد/ منتفی شدن انتقال آب دریای خزر به سمنان

مشکل گاز مازندران با همت نمایندگان حل شد/ منتفی شدن انتقال آب دریای خزر به سمنان
نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس با اشاره به بحث انتقال آب دریای خزر، گفت: بحث انتقال آب دریای خزر به همت و تلاش نمایندگان شمال کشور در مجلس شورای اسلامی منتفی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از بلاغ، ولی‌الله نانواکناری در نشست مجمع نمایندگان مازندران در بابلسر با اشاره به اینکه مجمع نمایندگان تصمیم بسیار جدی و خوبی برای حل مشکلات در زمستان پیش‌ رو با وزیر نفت گرفته است، اظهار کرد: در زمینه رفع مشکلات شمال کشور از جمله مازندران، نمایندگان باید ورود پیدا کرده و با همکاری و کمک به یکدیگر مشکلات مازندران را حل کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

وی با تأکید بر همکاری نمایندگان با یکدیگر، افزود: با تلاش بی‌وقفه نمایندگان مجلس شورای اسلامی مازندران توانستیم افتتاح خط لوله گاز را از سمنان به مازندران داشته و مشکل زمستان مازندران را حل کنیم.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بحث دوم در رابطه با ارزش‌افزوده برنج بوده که به سرعت موضوع حل و در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار گرفته است که با رأی قاطع نمایندگان و پشتیبانی آنها این مشکل رفع شده است.

نانواکناری با اشاره به بحث انتقال آب دریای خزر، ادامه داد: بحث انتقال آب دریای خزر به همت و تلاش نمایندگان شمال کشور در مجلس شورای اسلامی منتفی شده است.

وی در پایان گفت: انتظار این است که مجمع نمایندگان این انسجام و حفظ وحدت را در دستور کار خود قرار داده و در زمینه رفع مشکلات مردم به خوبی عمل کنند و امیدواریم بتوانیم دست به دست هم داده و با محبت مشکلات مازندران را با هم حل کنیم.
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه