اخبار داغ

استاد حوزه و دانشگاه:

شهید ایت الله مدنی نقش محوری در حرکات انقلابی مردم همدان داشتند

شهید ایت الله مدنی نقش محوری در حرکات انقلابی مردم همدان داشتند
استاد حوزه و دانشگاه گفت: شهید ایت الله مدنی به علت روحیه شجاعی که دربین همگان معروف بوده نقش محوری در پیروزی انقلاب داشته و در واقع از افراد شاخص و انسجام بخش به نیروهای انقلابی در همدان بودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام حبیب الله  شعبانی در گفتگو با آوای فامنین، به بیان فضایل اخلاقی شهید آیت الله مدنی پرداخت و گفت: شهید آیت الله مدنی با روحیه انقلابی خود نقش بسیار محوری در پیروزی انقلاب داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای فامنین،,

این استاد حوزه و دانشگاه  گذری به زندگینامه شهید ایت الله مدنی زد و گفت: شهید ایت الله مدنی  قبل از انقلاب در نجف تشریف داشتند و در همان زمان  که در این شهر بودند به دلیل روحیه انقلابی بارزش یک تفاوتی با خیلی  از مبارزین انقلابی  داشتند و  آن هم  ارتباط های خاص وی  با امام  در نجف  داشتند .

,

 

,

وی ادامه داد: در مدت 15 سال که حضرت امام خمینی (ره) در حال تبعید بودند شهید ارتباطهای انقلابی با حضرت امام داشتند.

,

 

,

حجت الاسلام شعبانی بیان کرد: شهید ایت الله مدنی بعد از قیام 15 خرداد سال 1342 و بعد از آن مقاله ای که برعلیه امام خمینی (ره) و شهادت آقا مصطفی نوشته شد، به طور جدی وارد عرصه انقلاب شد.

,

 

,

وی اظهار کرد: شهید ایت الله مدنی مدتی قبل از پیروزی انقلاب و بعد از رحلت ایت الله آخوند به همدان آمدند و نقش رهبری و انسجام بخشی به نیروهای انقلابی را در اوج انقلاب داشتند.

,

 

,

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: اگر نگاهی به مدتی که شهید ایت الله مدنی در همدان حضور داشتند بیندازید متوجه خواهید شد که خیلی از تظاهرات و اتفاقات در همدان با تلاش و وحدت بخشی که شهید در حوزه و شهر داشتند اتفاق می افتاد.

,

 

,

وی در پایان تاکید کرد: شهید ایت الله مدنی به علت روحیه شجاعی که دربین همگان معروف بوده نقش محوری در پیروزی انقلاب داشته و  در واقع از افراد شاخص و محوری در بحث انقلاب تلقی می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه