اخبار داغ

رئیس سازمان ورزش بسیج خبر داد

ساخت 3 هزار سالن ورزشی توسط بسیج در سطح کشور

ساخت 3 هزار سالن ورزشی توسط بسیج در سطح کشور
رئیس سازمان ورزش بسیج با تاکید بر رعایت اخلاق و مرام پهلوانی در ورزش گفت: ورزشکاران اخلاق و الگوی پهلوانی را در صدر اولویت‌های خود قرار دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; سردار کاظم یزدانی در مراسم افتتاحیه نهمین المپیاد ورزشی بسیج با اشاره به اینکه برای آنکه بتوانیم در عرصه‌های بین‌المللی عنوان قهرمانی را کسب کنیم باید به سختی کار کنیم اظهار کرد: فدراسیونها نیز باید برای تحقق این امر پای کار بیایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;, ,

وی با اشاره به سخنی از امام علی(ع) مبنی بر اینکه "ارزش انسانها به اندازه همت آنها است" افزود: هر قدر همت در کاری داشته باشید قطعا نتیجه کار را دریافت می‌کنید.

,

رئیس سازمان ورزش بسیج با بیان اینکه مسئولان و برنامه ریزان ورزش کشور باید با برنامه‌ریزی تخصصی و دقیق بستر کار را برای ورزشکاران مهیا کنند افزود: با این وجود آن چیزی که بسیار مهم و اهمیت دارد همت خود ورزشکاران است.

,

وی با اشاره به اینکه اراده خود ورزشکار تعیین کننده نتایج است بیان کرد: اگر همت و اراده در یک ورزشکار وجود داشته باشد قطعا با کمترین امکانات نیز نتیجه حاصل می‌شود.

,

بسیج

, بسیج,

سردار یزدانی با بیان اینکه برخی از رشته‌ها به ابراز آلات پیشرفته نیاز ندارد گفت: در این گونه رشته‌ها اولا علم و تخصص مربی و دوم اراده ورزشکار مهم و اصل کار است.

,

وی با اشاره به فعالیت پایگاه‌های استعدادیابی ورزشکاران در سطح کشور خاطر نشان کرد: بستر‌های خوبی در این راستا برای ورزشکاران بسیج در سطح کشور آماده شده است.

,

رئیس سازمان ورزش بسیج با بیان اینکه دوره‌های خوبی برای مربیان به منظور افزایش مهارت آنها برگزار شده است ابراز کرد: همچنین در پنج سال گذشته به همت بسیج 3 هزار سالن ورزشی در سطح کشور ساخته شده است.

,

وی افزود: در حال حاضر خیلی از این سالن‌ها در اختیار ورزش‌های قهرمانی و انفرادی قرار گرفته است.

,

سردار یزدانی در ادامه با تاکید بر داشتن اخلاق و مرام پهلوانی در ورزش گفت: اگر قهرمان جهان بدون اخلاق داشته باشیم هیچ ارزشی برای جمهوری اسلامی ایران نخواهد داشت چرا که اخلاق مهترین اصل در ورزش است.

,

وی با اشاره به اینکه اسلام کاملترین دین از هر نظر در جهان است افزود: کسانی که در عرصه‌های بین‌المللی نماینده کشورمان هستند باید انسان‌های کاملی باشند یعنی در عین حال که جوایز مقام برتر را کسب می‌کنند باید دارای اخلاق، منش قهرمانی و روحیه پهلوانی نیز باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه