اخبار داغ

رئیس‌‌جمهور ترکیه؛

در مورد ادلب با ایران و روسیه هماهنگ هستیم/ همکاری با ایران و روسیه در سوریه ادامه خواهد داشت

در مورد ادلب با ایران و روسیه هماهنگ هستیم/ همکاری با ایران و روسیه در سوریه ادامه خواهد داشت
به گفته رئیس جمهور ترکیه کشورش دربارۀ بحران سوریه با ایران و روسیه اختلاف نظر ندارد و برای حل و فصل بحران با این دو کشور همکاری بیشتری خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد کشورش در خصوص سوریه با جمهوری اسلامی ایران و روسیه اختلاف نظری ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ابراز داشت: در حال حاضر روند امور در ادلب به نحوی پیش می‌‌‌رود که بر سر آن با روسیه توافق کرده بودیم، در دیدار با مقامات ایرانی نیز هیچ اختلافی وجود نداشت.

,

رئیس‌‌جمهور ترکیه از تلاش کشورش برای برگزاری بهتر نشست آستانه خبر داد و گفت: مذاکرات مفیدی در نشست آستانه انجام خواهد شد و گفت‌‌وگو ادامه خواهد یافت.

,

وی متذکر شد: ششمین دور مذاکرات آستانه در روزهای 14 و 15 سپتامبر در پایتخت قزاقستان برگزار خواهد شد، انتظار می‌‌رود طرف‌‌های مذاکره، علاوه بر موضوعات جاری بحران سوریه، دربارۀ حفظ ابنیه و آثار تاریخی ثبت شده در فهرست میراث جهانی یونسکو نیز گفت‌‌وگو کنند.

,

اردوغان در پایان اذعان داشت: دولت قزاقستان ضمن ابراز امیدواری دربارۀ نتایج نشست پیش رو، اعلام کرده است در این دور از مذاکرات مخالفان سوری نقش سازنده تری خواهند داشت.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه